tobarnsmor 30 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hei, jeg har etter min andre datter ble født (2,5 år siden) blødd nesten daglig i større eller mindre grad i lengre perioder med unntak av et opphold. Det begynte da jeg gikk på cerazette, når jeg fortsatt ammet. Da jeg slutta å amme begynte jeg på p-piller i håp om at det skulle rette seg, men fortsatt hadde jeg små men ofte blødninger mellom menstrasjonene. Etter et ca et halvt år på p-piller hadde jeg tre mnd med nesten uten ekstra blødninger.. Men så begynte det igjen, og ble verre til så godt som daglig blødninger. jeg blør også alltid etter samleie, og da også i større mengder. Jeg tok en celleprøve som var helt fin, og prøvde å bytte p-piller, uten at det hjalp noe heller. Nå har jeg slutta med de p-pillene også, for å se om det gav seg da, men nå etter ca 4 uker har det fortsatt ikke gitt seg. De siste 3 dagene har jeg også hatt en del smerter og press nederst i magen og ut mot høyre side, i tillegg til at jeg har fått mye vann i kroppen. Vet ikke om det har noen sammenheng, men tenkte deg kunne være greit å få med. Håper du kan komme med noen råd, eller mulige årsaker. Det har vart veldig lenge, og jeg blir sliten og trist av det. På forhånd takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/372036-hyppige-bl%C3%B8dninger-og-n%C3%A5-press-nederst-i-magen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.