Gjest ingen navn Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 hei. jeg er en jente på 21 år. jeg fikk min menstruasjon som vanlig sist uke når jeg skulle, men den var ikke som den pleide. jeg blødde lite hele uken å blodet var egentli mer brunlig enn bloding, gjerne mer som utflod. jeg hadde "menssmerter" di to første dagene som vanlig og tenkte ikke mer over det. men så etter en uke fortsatte menstruasjonen. jeg fikk nye menssmerter som var sterkere en uken før og blødningene er strerkere nå blodige å klumpete, ser mer ut som en mensturasjon nå en uken før, men den er myye kraftigere en jeg noen gang har hatt i tillegg til dette er smertene gått mer over til stråling/stikking på venstre side i underliver og bak til ryggen. jeg vet ikke om jeg har vert gravid, er gravid eller noe. har ikke tatt en test. det kan gått være dette er en vanlig ting, men jeg begynner å bli litt skeptisk siden det ikke har skjedd før. jeg kan bytte tampong etter en hal time eller time å den er nesten helt full av rødt blod mye mer flytende en tidligere. er det noe gale eller er dette helt normalt? vil ikke gå til lege hvis det ikke er noe å bry seg med. jeg har begynt å bli litt tumlen og svimmel nå, har vart i to dager. vet dette også kan være normalt under en mensturasjon så har ikke lagt noe i det før i dag. har ogs¨hatt ømme nipler, men dete hadde jeg også når jeg sluttet på p-pillene mine for 3 mnd siden så tenkte kanskje det bare var det som gjorde det denne gangen også. om jeg har vert gravid så er det ikke mer en 3-4 uker siden jeg hadde mens på vanlig tid sist måned. er dette noe dere kan svare på eller må jeg rett å slett ta meg en tur til fastlegen?... hadde vert fint med et svar:)... takk... mvh anonym:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/372051-spontanabort/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.