Gå til innhold

følelse av nummenhet og press i hodet

Anbefalte innlegg

Hei ! Jeg er en jente på 29 år som har et spørsmål... Jeg tok en brystforstørrelse for ca en uke siden. Etter operasjonen har jeg vært plaget med nummenhet i annsiktet og hode og en følelse av press. Dette kommer og går . Jeg har familiær hyperkolesterolemi, som ikke har vært behandlet på ca to år grunnet svangerskap og amming. Jeg har også i svangerskapet fått påvist migrene med aura, men har ikke vært plaget av dette etter fødselen. Men jeg har opplevd at jeg har vært litt nummen i annsiktet til tider. Men ikke med press og ikke så mye nummenhet som jeg har hatt de siste dagene. Har også fått diagnosen irritabel tarm, men har gått til homeopat og har god effekt av det. Dagene etter operasjnen tok jeg en del smertestillende, deriblandt Arcoxia 120 mg. Jeg tok dette tre dager på rad + paracet. andre dagen var jeg veldig tung i hodet , hadde en følelse av at hode var for tungt, og nummenheten kom. Føles som om det er noe i annsiktet, feks hår som henger ned som jeg ikke kan stryke bort. Jeg må også tilføye at jeg har problemer med ryggen. Har et område midt bak på venstre side av ryggen som jeg mister følelsen i til tider. Dette har jeg hatt siden i sommer.Ellers har jeg hatt mye mer vondt i ryggen siden operasjonen. Dette i hele ryggen. I dag har jeg også ,i tillegg til nummenhet og press i hodet hatt hodepine som "sveiper" innom. Inntens , men går fort over. Kan det være bivirkninger av smertestillende jeg tok etter operasjonen som gjør dette? er det blodpropp på gang, eller nervene i hodet som spiller meg et puss ? håper jeg får svar, er litt bekymret...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...