Gå til innhold

blir for ivrig

Gjest nesten som jeg er desperat

Anbefalte innlegg

Jeg har vært i et langvarig ekteskap, og er nå startet på min tilværelse som singel. Det er godt å være seg selv igjen etter noen år som ikke var så gode.

Jeg har et enormt savn etter nærhet, sex og varme og er veldig klar for å oppleve dette igjen, da mitt ekteskap manglet dette totalt de siste årene.

Til nå har jeg truffet to veldig hyggelige menn, og tonen har vært god i starten. Men jeg har en mistanke om at jeg rett og slett skremmer de vekk, med mine savn og behov. Kan hende det har vært for dårlig match, men tilbakemeldingene får meg til å reflektere over at jeg nok er i overkant ivrig.

Hvordan skal jeg egentlig forholde meg i forhold til nye bekjentskaper? Siste mann var den som tok kontakt, kom med både morgen og natta meldinger, og hadde store mengder kjælenavn og søte ord på lur. Jeg fulgte opp etterhvert jeg også og syns det var veldig trivelig. Så snudde han over natten, og ville ikke mer.

Noen gode råd til meg? Hva vil menn ha, hva skremmer dem egentlig? Jeg er nok uttafor på dette området, da jeg har vært gift såpass lenge som jeg har.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372144-blir-for-ivrig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Noen gode råd til meg? Hva vil menn ha, hva skremmer dem egentlig? Jeg er nok uttafor på dette området, da jeg har vært gift såpass lenge som jeg har.''

Tenker at du kanskje ikke har så mye erfaring med singeltilværelsen?

Menn liker selvstendige kvinner. Kanskje du på en eller annen måte viser det motsatte pga manglende erfaring, og at det er dette som skremmer dem litt?

Hør på PieLill og forsøk å klare deg litt alene en stund, før du kaster deg ut i noe nytt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372144-blir-for-ivrig/#findComment-3257161
Del på andre sider

''Noen gode råd til meg? Hva vil menn ha, hva skremmer dem egentlig? Jeg er nok uttafor på dette området, da jeg har vært gift såpass lenge som jeg har.''

Tenker at du kanskje ikke har så mye erfaring med singeltilværelsen?

Menn liker selvstendige kvinner. Kanskje du på en eller annen måte viser det motsatte pga manglende erfaring, og at det er dette som skremmer dem litt?

Hør på PieLill og forsøk å klare deg litt alene en stund, før du kaster deg ut i noe nytt!

Mulig jeg fremstår som lite selvstendig på enkelte områder, men jeg er ei som klarer meg selv, kjører bil og vogn. Tar i et tak og gjør ting selv.. Og det vet disse to utmerket godt om.

Tomrom har jeg jo hatt i så mange år at jeg sliter med det savnet.. Har en hel del behov som jeg må få dekt snart....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372144-blir-for-ivrig/#findComment-3258287
Del på andre sider

Mulig jeg fremstår som lite selvstendig på enkelte områder, men jeg er ei som klarer meg selv, kjører bil og vogn. Tar i et tak og gjør ting selv.. Og det vet disse to utmerket godt om.

Tomrom har jeg jo hatt i så mange år at jeg sliter med det savnet.. Har en hel del behov som jeg må få dekt snart....

''Har en hel del behov som jeg må få dekt snart....''

Akkurat det kan stå i veien for å oppnå det du vil.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372144-blir-for-ivrig/#findComment-3259114
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...