Gå til innhold

Mest sex rundt eggløsning?

Anbefalte innlegg

Gjest - ingoen -

Jeg snakker ikke om når man skal prøve å lage barn, for jeg vet jo at det da er lurt å sikte seg inn på eggløsningen ( har 3 barn).

MEN; dette lurer jeg på: Merker dere damer at lysten blir sterkere rundt eggløsning?

Vi bruker ingen prevansjon ( dvs vi har "kuttet kontakten" for godt) og har et godt sexliv. Men har bitt meg merke i at min lyst alltid er sterkere uken rundt eggløsning. Andre damer som har det slik?

Aller minst lyst har jeg dagene like før menstruasjonen starter ( mensuken gjelder ikke, da avstår vi fra slike aktiviteter..) De andre ukene i mnd har jeg ikke sånn voldsom lyst (i utgangspunktet), men vi har sex noen ganger pr uke (får alltid lyst når vi først er i gang).

Hadde vært morsomt å høre hva dere andre har erfart på dette området! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372162-mest-sex-rundt-eggl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest - ingoen -

Oh yeah! Trenger ikke andre indikasjoner på hvor jeg befinner meg i syklusen enn å sjekke sexlysten! ;o)

haha!

Morsomt at det er slik!

Sikkert ikke så lett for mennene å forstå variasjonene i lystnivået.. For vår del har eg ikke gjort noe større nummer ut av det enn at vi har mye sex eggløsningsuken, og mannen er selvsagt strålende fornøyd med våre hete elskov i den perioden. Tror ikke han har reflektert over at lysten går i en evig syklisk runddans :-) Han er vel som menn flest; tar imot det han får med glede, uten å stille spørsmål eller tolke for mye. hehe!

Håper for all del at lysten fortsatt er til stede etter at jeg er ferdig med "verpingen" (om ca 20 år)..

haha!

Morsomt at det er slik!

Sikkert ikke så lett for mennene å forstå variasjonene i lystnivået.. For vår del har eg ikke gjort noe større nummer ut av det enn at vi har mye sex eggløsningsuken, og mannen er selvsagt strålende fornøyd med våre hete elskov i den perioden. Tror ikke han har reflektert over at lysten går i en evig syklisk runddans :-) Han er vel som menn flest; tar imot det han får med glede, uten å stille spørsmål eller tolke for mye. hehe!

Håper for all del at lysten fortsatt er til stede etter at jeg er ferdig med "verpingen" (om ca 20 år)..

''Han er vel som menn flest; tar imot det han får med glede, uten å stille spørsmål eller tolke for mye. ''

Ja, de er enkle slik :P

Gjest Nils Håvard Dahl, lege

haha!

Morsomt at det er slik!

Etter rykter jeg har hørt, skal det finnes menn som har lest en bok.

Kanskje den til og med omhandlet samliv og kvinners lystsyklus?

Annonse

''Han er vel som menn flest; tar imot det han får med glede, uten å stille spørsmål eller tolke for mye. ''

Ja, de er enkle slik :P

Herlige er de! :-)

Jeg prøver å kutte ned på tolkingen og alt for mye tenking i denne sammenhengen. Tror det er bra å få fokuset mer over på nytelsen og øyeblikket, for min del..

Etter rykter jeg har hørt, skal det finnes menn som har lest en bok.

Kanskje den til og med omhandlet samliv og kvinners lystsyklus?

Ja, jeg har også hørt slike rykter om menn som leser bøker. Men en bok om kvinners lystsyklus har jeg faktisk aldri hørt snakk om.. Finnes det?

Jeg aner en viss sarkasme i innlegget ditt, Nils Håvard. Håper du ikke følte deg støtt av kommentarene mine i det forrige innlegget - de var humoristisk ment.. Selv om jeg faktisk syns det er en liten kjerne av sannhet i spøken.

*Huff, håper jeg ikke har hisset på meg forum-psykiateren nå.. *

Gjest Nils Håvard Dahl, lege

Ja, jeg har også hørt slike rykter om menn som leser bøker. Men en bok om kvinners lystsyklus har jeg faktisk aldri hørt snakk om.. Finnes det?

Jeg aner en viss sarkasme i innlegget ditt, Nils Håvard. Håper du ikke følte deg støtt av kommentarene mine i det forrige innlegget - de var humoristisk ment.. Selv om jeg faktisk syns det er en liten kjerne av sannhet i spøken.

*Huff, håper jeg ikke har hisset på meg forum-psykiateren nå.. *

Ingen negative tanker. Ville bare introdusere tanken om at menn faktisk kan ha litt kunnskap om kvinners seksualliv.

Mange menn har nok hørt denne i mannekretsen: "Må skynde meg hjem, dama har eggløsning :-)"

Ingen negative tanker. Ville bare introdusere tanken om at menn faktisk kan ha litt kunnskap om kvinners seksualliv.

Mange menn har nok hørt denne i mannekretsen: "Må skynde meg hjem, dama har eggløsning :-)"

haha! Veldig bra :-)

Fin tanke du introduserte. Mannen min har doblet sine kunnskaper om mitt seksualiv mange ganger etter at vi ble sammen for 11 år siden,det skal være sikkert. Og det kommer den fornøyde og tilfredsstilte kona til gode!

Fint å merke at kvaliteten på sexen er økende for hvert år, selv om vi har 3 små barn og har vært sammen ganske mange år nå.

Annonse

Gjest Hulderen

Ikke bare får man økt lyst, men man blir faktisk penere også! Øynene tindrer, huden stråler og man blir en mannemagnet:)

Ja - hvis man har eggløsning. Dette er en effekt vi som går på hormonprevensjon går glipp av, siden vi ikke har eggløsning.

Gjest Hulderen

Ikke bare får man økt lyst, men man blir faktisk penere også! Øynene tindrer, huden stråler og man blir en mannemagnet:)

Ja - hvis man har eggløsning. Dette er en effekt vi som går på hormonprevensjon går glipp av, siden vi ikke har eggløsning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...