Gjest Lotta 80 Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hei! Jeg er en jente på 31 år, som de siste årene har opplevd at hjerte plutselig slår veldig hurtig, nesten dirrer, under trening med høy puls. Dette skjer ikke ofte, ca en gang per år. Blir ikke svimmel, og det går over etter par, tre minutter, men blir jo engstelig når det pågår. Har trent mye hele livet, men denne urytmen på hjerte har ikke begynt før de siste årene. Nå sistgang under høypuls- trening var taktomslaget på hjertet mer galloperende, gikk fra hurtige hjerteslag til ujevne, såkalte galoperende slag. Men dette gikk over etter ca 30 sekunder.Kan nevne at jeg fødte barn for 4 måneder siden, så sover lite, er litt stresset, og drakk kaffe den samme dagen siste gang jeg opplevde urytmen. Kanskje det har noe å si? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/372198-urytme-p%C3%A5-hjerte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.