Gå til innhold

Urytme på hjerte

Anbefalte innlegg

Gjest Lotta 80

Hei! Jeg er en jente på 31 år, som de siste årene har opplevd at hjerte plutselig slår veldig hurtig, nesten dirrer, under trening med høy puls. Dette skjer ikke ofte, ca en gang per år. Blir ikke svimmel, og det går over etter par, tre minutter, men blir jo engstelig når det pågår. Har trent mye hele livet, men denne urytmen på hjerte har ikke begynt før de siste årene. Nå sistgang under høypuls- trening var taktomslaget på hjertet mer galloperende, gikk fra hurtige hjerteslag til ujevne, såkalte galoperende slag. Men dette gikk over etter ca 30 sekunder.Kan nevne at jeg fødte barn for 4 måneder siden, så sover lite, er litt stresset, og drakk kaffe den samme dagen siste gang jeg opplevde urytmen. Kanskje det har noe å si?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372198-urytme-p%C3%A5-hjerte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...