Gå til innhold

Overreagerer?

Anbefalte innlegg

Kjæresten har gått bak ryggen min på facebook (mye flørte, sex meldinger til andre damer/exer) vi hadde diskusjoner og vanskelige perioder pga dette. Men jeg bestemte meg for å gi forholdet en sjanse til. Egentlig synes jeg han/vi burde gå ut fra hele facebook. Jeg har en dårlig følelse når jeg ser han innlogget der. På nyhetsveggen i går kom det opp at han "liker dette" på noe en dame hadde skrevet på veggen til en annen dame: "ingen er SÅ nydelig som du" jeg tenker med en gang flørt og blir usikker. Kan jeg reagere på dette eller overreagerer jeg synes dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372211-overreagerer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Kjæresten har gått bak ryggen min på facebook (mye flørte, sex meldinger til andre damer/exer) vi hadde diskusjoner og vanskelige perioder pga dette. Men jeg bestemte meg for å gi forholdet en sjanse til.''

Du sier det jo egentlig selv her. Han har vist en form for utroskap med denne fb flørtingen og du har gitt ham en sjanse til og stilt ham et ultimatum mot at du ikke aksepterer dette på noen måte. At han i løpet av kort tid viser at ham ikke klarer å holde dette løftet, viser jo at han ikke er til å stole på og det er klart du skal sette foten ned og reagere på dette!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372211-overreagerer/#findComment-3257160
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...