Gjest cecilie563 Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hei Jeg er 23 år gammel og har hatt blødninger over lengre tid. Jeg fikk en datter 18.12.2010 med akutt keisersnitt. Jeg fikk så mensen for første gang ca 4 mnd etter hun ble født. Da hadde jeg "vanlig" blødninger som varte omtrent 6 dager. Så har jeg ikke fått mensen igjen før nå. Jeg sluttet å amme i juli. Jeg fikk mensen i starten av oktober. De første dagene virket det som normalt men så syns jeg at jeg blødde mer enn vanlig. Det tok meg 4,5 uke før jeg kontaktet legen min og hun skrev ut cyklokapron 500mg, 2-3 tabeletter inntil 4 ganger daglig. Etter noen dager minket blødningene å tilslutt stanset. Men så gikk det kun fire dager så fikk jeg nye mensen lignende smerter å da jeg gikk på do var det blod. Det virket friskt. Nå har jeg igjen vært hos legen min å fått cyklokapron 500mg. Det har gått tre dager å det virker ikke som blødningene stanser, Den dagen jeg fikk mensen igjen for andre gang var dagen etter samleie. Jeg vet jeg ikke var gravid så tror ikke det var en spontanabort for det har jeg hatt en gang før å det ligner ikke det. Jeg har jevnlige mensen smerter i magen og korsryggen Jeg fikk løs mage den første gangen jeg gikk på cyklokapron. Jeg er litt redd for at det kan være noe alvorlig. Legen min tok en gynekologisk unnersøkelse etter den første blødningen hadde stoppet men så ikke noe unormalt. Kan dette komme av stress? etter fødselen har jeg slitt med angst og etter jeg startet jobb for 3 uker siden så har jeg slitt med deprisjoner. Som gjør at jeg mistrives på jobb (er mekaniker) å vurderer å slutte kun for å være nermere datteren min. Jeg har fått time hos psykolgog for dette med angsten. Er det vanlig med sånn type blødninger etter fødsel? er det noe jeg bør være urolig for? Gjør legen min det rette med p bare gi meg en hau med medisiner som ikke funket den første gangen? På forhånd takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/372216-vaginal-bl%C3%B8dninger-som-ikke-vil-stoppe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.