Gjest Lissies Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hei! Jeg er 30 år og har hatt endel "menssmerter" i hele syklusen over lengre tid. Har også forsøkt å bli gravid i ca 1,5 år nå, ble spontant gravid, men fikk en missed abortion (dette var i februar i år) Ikke gravid siden. Utførte en gynekologisk laparaskopi 24. oktober i år. Det ble funnet endometrisoseforandringer lokalisert til område rundt venstre ligamentum sacrouterium (hvitaktige flekker) og i høyre fossa ovarica (cafè aux leit forandringer) samt økt karstatus. ASRM grad 1. Endometrioseforandringene ble fjernet. Håper dette kan være med på å bedre min sjanse til å bli gravid. Problemet nå er at jeg har blitt bekymret da jeg føler jeg har like mye smerter i magen nå som før operasjonen, "mensen lignende" smerter. Er nå på dag 10 i syklusen. Kommer smertene av operasjonen? Vil det si at de ikke har tatt alt? Må jeg ta operasjon igjen? Takker så mye for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/372236-smerter-etter-laparaskopi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.