huuff Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Det er vel ingen annnen løsning enn å si i fra!!!!! Tenk om det var deg som gikk der i uvitenhet. 0 Siter
katjakai Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Det er vel ingen annnen løsning enn å si i fra!!!!! Tenk om det var deg som gikk der i uvitenhet. Ikke sant...jeg hadde villet vite, men jeg tar meg nok en prat med ham først og gir han sjansen til å fortelle henne det selv, tror det er det beste 0 Siter
katjakai Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Ikke sant...jeg hadde villet vite, men jeg tar meg nok en prat med ham først og gir han sjansen til å fortelle henne det selv, tror det er det beste hehe, denne havnet LITT feil, beklager, stryyyk svaret mitt 0 Siter
petter smart Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Du er forpliktet til å fortelle dette til begge to. Det er ikke noe problem å teste seg uten at kona finner ut det. Hvis han er smittet kan det bli noen forklaringsproblemer (evt kan han lure inn pillene i maten hennes). 0 Siter
Franzeska Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 Du er forpliktet til å fortelle dette til begge to. Det er ikke noe problem å teste seg uten at kona finner ut det. Hvis han er smittet kan det bli noen forklaringsproblemer (evt kan han lure inn pillene i maten hennes). ''Det er ikke noe problem å teste seg uten at kona finner ut det. Hvis han er smittet kan det bli noen forklaringsproblemer (evt kan han lure inn pillene i maten hennes).'' Hehehe... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.