Gjest thats life Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Jeg ble separert for 2mnd, etter å ha tatt mannen min i utroskap.Igjen. Han bor nå hos sin nye, men det er ikke henne som utløste bruddet vårt.Ho han bor hos nå, traff han samme helg som vi flyttet fra hverandre, etter å ha blitt skippet av ho som egentlig utløste bruddet vårt. Selvom jeg vet med fornuft og hjerne, at hun nye er uskyldig, kan jeg ikke la være og forbanne både henne og han opp og ned. Jeg kan ikke se noen god grunn til at han skal oppleve noe godt, når han har vært så råtten som han har vært. Tankene kverner rundt hele tiden, og handler mye om hevngjerrighet overfor han og ho. Hadde det vært opp til meg, hadde jeg ønsket at ethvert forhold som han har, går dukken. Jeg skjønner selv at jeg ikke er "fornuftig" i tankegangen for tiden, men er det bare jeg som har det slik? Han flyttet inn til ho 3 uker etter at de hadde truffet hverandre på nettet, ho har barn, og jeg syns oppriktig synd på barna hennes som må forholde seg til en ukjent mann etter 3 uker. Er det normalt å flytte inn til et nytt menneske med barn etter 3 fattige uker??? Sier selv han har opplevd himmelen, og ikke trodde det fantes et så godt menneske på jord.... Han er ikke 18 lenger, vi hadde vært gift i mange år og har selv barn sammen. Er det unormalt at den forlatte, føler sinne og hevngjerrighet overfor den nye? Selv om det i utgangspunktet er han som skulle vært hudflettet? Ønsker ikke å se henne, langt mindre bli kjent med henne. Min x har sagt hun har alle de egenskapene jeg ikke har, og at det er synd for ham, at han ikke tok ut skilsmisse før. Han spurte meg til og med rett ut om jeg ikke unnet ham å oppleve dette han opplever med ho nå?? Hva svarer man til slikt, når man sitter der forsmådd og egentlig har lyst å henge ham? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/37234-forbannet-p%C3%A5-x-og-hans-uskyldige-nye-normalt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 Hei! Bare heng han du - inne i deg. Få ut frustrasjonen og sinnet og bitterheten. Har du noen puter du kan denge på hjemme? Andre tips: Ta treningstimer eller løp deg turer for å få ut spenningen i kroppen. Har du en fortrolig du kan snakke med. Ofte er det nok bare at noen vil lytte. At x-en har hoppet inn i et nytt forhold, får være hans ansvar. Forelskelse gjør blind vet du. Stormforelskelse er rene kicket som en adrenalinrus. La han kjøre løpet. Det er ikke ditt ansvar nå. Du har nok med å tenke på deg selv. Jeg tror du klarer det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/37234-forbannet-p%C3%A5-x-og-hans-uskyldige-nye-normalt/#findComment-141779 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.