Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har menstruasjonssyklus på 30-31 dager. Dag 11 begynte jeg å teste med ClearPlan, og fikk kun frem en strek. Dette varte til dag 14, da jeg også fikk frem en svak resultatstrek. Dag 15 var resultatstreken sterkere, men fremdeles ikke like sterk som kontrollstreken. Dag 16 var det igjen kun en strek.

Er det mulig at kroppen "forbereder" seg på eggløsning, uten at det virkelig skjer, og at det var dette som skjedde? Jeg har noen av symptomene på PCOS, først og fremst svært uren hud. Testen en syklus for et halvt år siden, men da fikk jeg aldri opp en resultatstrek. Da veide jeg omtrent 20 kilo mer enn det jeg gjør nå. Nå er jeg i øvre del av normalvektområdet (BMI 24,8), men hadde ikke tatt skade av å gå ned 10 kilo til. Vil det hjelpe hvis jeg ikke har eggløsning nå?

(Jeg vet at det ikke er nødvendig med ClearPlan-testing, men av ulike grunner er det ikke lett for oss å ha samleie annenhver dag gjennom hele perioden).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37235-clearplan-og-eggl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...