Gå til innhold

P-piller

Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Heii... Jeg går på marvelon p-piller og er på min tiende pille på et brett nå... da jeg tok ut pilla, og holdt den mellom tommelfingren og pekefingeren, så oppdaget jeg at jeg hadde fått litt støv av pilla på fingrene (aldri oppdaget dette før). Så da så jeg raskt på pilla og da så jeg liksom at i kanten på den ene sia av pilla, så hadde liksom bittelitt "støv" løsnet... den var liksom litt kornette i kanten liksom,... var kun i kanten, resten av pilla var hel... kun løsnet bittelitt i kanten, man var ikke mye.. var ikke svær bit liksom, kun litt som man kan kalle "støv" Dette har vel ikke noe å si for effekten av pilla? er ikke selve virkestoffet inni midten av pilla? Jeg kan fortsette å bruke det brette jeg er på nå? Trenger jeg ta angrepille? Hva gjør jeg videre? kan jeg ha sex uten tilleggsprevensjon? Jeg har ikke fått sølt no vann eller noe på brette... jeg bare oppdaget det på denne pilla.. nr 10... Hilsen meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372369-p-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stig Bruset - Alt. medisin

De fleste piller er drasjerte, eller belagt med en hinne som kan ha farge og noen ganger beskytte mot smak. At denne skaller av skal normalt sett ikke føre til endring av virkningen da virkestoffene sitter i kjernen. Sjekk datoen for utløp av pillene slik at du sikrer deg mot at de er for gamle.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372369-p-piller/#findComment-3258896
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...