Gjest K31 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hei! De siste 3 årene har jeg hatt en klump på halsen. I perioder har den vært større, slik at det er mulig å se den, mens den i andre perioder har vært mindre eller helt borte. Den kommer likevel alltid tilbake. Den er avgrenset og glatt, ikke særlig hard, og ganske bevegelig. Er ca 2 cm bred. For ca 7-8 år siden merket jeg for første gang en klump i det samme området. Jeg tenkte da at det var en lymfekjertel som kom av en infeksjon, og grublet ikke mer over dette da. Kan det være den samme klumpen? Er det mulig at lymfekjertler kan forbli hovne etter en infeksjon? En periode for ca 2 år siden kjente jeg også to harde klumper på den andre siden av halsen. Disse var anerledes; mer som erter. Disse ble også mindre etter en stund, men jeg kan fremdeles kjenne dem. Jeg spurte fastlegen om klumpen min for ca 1 år siden, og han sa det kjentes ut som en lymfekjertel og undersøkte den ikke nærmere. Hva tenker du om dette? Jeg er i fin form og sjelden syk. Takknemlig for raskt svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/372408-klump-p%C3%A5-halsen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.