Gå til innhold

Sex når man er nyforelsket

Anbefalte innlegg

Til dere jenter: Hvor lenge forventer dere at mannen holder de første gangene dere har sex og er nyforelsket?

Når jeg er i et forhold så kan jeg gjerne hamre på i 10 minutter, men den aller første gangen jeg har sex med en jente jeg er forelsket i så har lysten bygget seg opp så lenge at det varer sikkert bare et minutt eller to (da mener jeg edru, fylla teller ikke). Har selvfølgelig laangt vorspiel og sørger for at hun kommer, men selve samleiet varer ikke så lenge. Er det noen som har erfaringer, er dette vanlig de første gangene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372433-sex-n%C3%A5r-man-er-nyforelsket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest å ikke komme

Det der er helt vanlig så ta det med ro og ikke tenk på det. :o)

Vel, jeg eller vi er nå ganske så nyforelsket også, men her er det faktisk omvendt, han kommer ikke !

Han må alltid hjelpe seg selv til slutt, føles ikke så veldig greit det heller, men antar begge deler kan være like "normalt".

Mine "tidligere menn" har alltid kommet tidlig, så antar den versjonen kanskje er mest vanlig da.

Men kanskje det er noen som ikke kommer også sånn som i mitt forhold nett no, har ikke opplevd det før,men han har det jo deilig da,ifølge han selv, så da så.

Vel, jeg eller vi er nå ganske så nyforelsket også, men her er det faktisk omvendt, han kommer ikke !

Han må alltid hjelpe seg selv til slutt, føles ikke så veldig greit det heller, men antar begge deler kan være like "normalt".

Mine "tidligere menn" har alltid kommet tidlig, så antar den versjonen kanskje er mest vanlig da.

Men kanskje det er noen som ikke kommer også sånn som i mitt forhold nett no, har ikke opplevd det før,men han har det jo deilig da,ifølge han selv, så da så.

''Vel, jeg eller vi er nå ganske så nyforelsket også, men her er det faktisk omvendt, han kommer ikke ! Han må alltid hjelpe seg selv til slutt, føles ikke så veldig greit det heller, men antar begge deler kan være like "normalt".''

Hvis han har vært singel en stund så er det ikke uvanlig at han har lagt seg til et onanimønster som gjør at det kan være vanskeligere å komme ved samleie. Skjeden gir jo ikke samme trykk rundt penis som en neve gjør tross alt. Løsningen kan være at han prøver å onanere uten å klemme så hardt rundt penis f.eks.

Gjest å ikke komme

''Vel, jeg eller vi er nå ganske så nyforelsket også, men her er det faktisk omvendt, han kommer ikke ! Han må alltid hjelpe seg selv til slutt, føles ikke så veldig greit det heller, men antar begge deler kan være like "normalt".''

Hvis han har vært singel en stund så er det ikke uvanlig at han har lagt seg til et onanimønster som gjør at det kan være vanskeligere å komme ved samleie. Skjeden gir jo ikke samme trykk rundt penis som en neve gjør tross alt. Løsningen kan være at han prøver å onanere uten å klemme så hardt rundt penis f.eks.

ja, det kan kanskje hende, men det er iallefall ikke noe jeg tar opp med han.

Vi klarer oss nok bra uansett, og igår kom han no :) så får ta tiden til hjelp, antar det går seg til.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...