Gå til innhold

Cyste på eggstokk igjen

Anbefalte innlegg

Gjest i mitt 51 år

Hei igjen... Jeg har skrevet til det et par ganger før angående cyste på eggstokk.I september og oktober. Fikk konstantert det i september og nå i november var den borte. Hadde veldige smerter i siden under mens i oktober, og antar selv at den sprakk da?? Iallfall ikke hatt slike smerter før. Det jeg lurer på er om jeg er disponert for å få det igjen?? Bør jeg gå til kontroll eller er det bare tilfeldig at jeg fikk den. Og så en ting til..... fra cysten ble oppdaget i september til den smertefulle mensen i oktober hadde jeg ømhet i brystne... pleier å ha dette foran mens men ikke kontiuerlig i over en måned som da.... tror du dette var tilfeldig eller hadde det noe med cysten å gjøre??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372599-cyste-p%C3%A5-eggstokk-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er ikke grunn til bekymring, slike cyster kommer tilfeldig. Du er naer overgansgalderen, og da slutter eggstokken aa produsere maanedlige egg som ligger i slike cyster hvor det altsaa kan skje at cysten blir staaende over tid. Det med smerter i brystene var nok tilfeldig sammenhang.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...