Gå til innhold

Dumt spørsmål men..

Anbefalte innlegg

Gjest jentepåtjueen

Jeg er blitt gravid med typen min, men tenker på en ting...er det noen mulighet for at jeg kan ha hatt sex med en fremmed mens jeg var alene i en 10 minutter på badet på en fest? var en type der som var innpåsliten, tenker i verste fall hva med om han har plutselig har bare puttet den inn mens jeg var på do, uten at jeg husker?

Da vet jeg ikke hvem som er faren. ble veldig full, men hadde ingen interesse av andre, og han bare irriterte meg. Dette er bare noe jeg kom på i ettertid, tenk om...overreagerer jeg?? Please hjelp meg til fornuft, elsker typen min overalt, ville aldri være utro. Jeg hadde vel merket det om jeg hadde blitt voldtatt? Gikk opp på festen igjen uten at noen la merke til noe spesielt, så hadde det skjedd hadde jeg vel ikke vært i normalt humør? Ble så full, så blir så redd. Håper på råd fra dere søte her inne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372619-dumt-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Jeg hadde vel merket det om jeg hadde blitt voldtatt? Gikk opp på festen igjen uten at noen la merke til noe spesielt''

Man kan bli veldig full og få blackout. Men jeg tror ikke noe på at man er så bevisstløs av fyll i det ene øyeblikket, at man kan ha en fyr inne i seg uten å merke det, og i det neste øyeblikket opptre som en normal festdeltaker.

Tenk på noe annet og forsøk å glede deg. Det blir sikkert bekymringer nok i månedene og årene som kommer, uten at du trenger å konstruere noen :-)

Lykke til!

Gjest Hulderen

Stakkars deg, har du ikke slått fra deg tanken på dette enda? Det er helt sikkert samboeren din som er barnefaren.

Jeg husker fra sist du skrev om dette at du ikke har vært utro tidligere. Da har du ikke vært det nå heller. Man har ikke plutselig sex ned en ukjent mann, når man hele resten av kvelden er sammen med samboeren sin og vennene sine. Ti munetter alene er svært kort tid. Hadde du blitt voldtatt ville du ikke vært glad og fornøyd etterpå.

Dette barnet er in samboers.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...