Gå til innhold

Vagiflex

Gjest Du finner mailene i boksen din.

Anbefalte innlegg

Har bestilt Vagiflex og den ble betalt til deres konto 30 oktober. Nå er vi på den 25 november og ennå har jeg ikke sett noe til pakken. Det står en sendingstid på 9 til 12 dager!

Jeg har sendt to mail med spørsmål om hva som har skjedd, og jeg har ikke mottatt noen svar på disse.

Særdeles useriøst!

Kan Gro se å få ordnet opp i dette. Får du/dere ikke sendt så får du/dere heller tilbakebetale summen.

Takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372717-vagiflex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Også kjøper

Jeg kjøpte vagiflex for noen mnd siden. Det tok sin tid, men pakken kom til slutt. En annen ting er at det ikke fulgte noen bruksanvisning med. Jeg sendte mail og etterlyste dette, fordi det er vanlig at slikt følger med ett produkt en kjøper. I tillegg hadde jeg ett par spørsmål å stille. Jeg sendte tilsammen tre mailer, men fikk aldri svar. Jeg betrakter det hele som useriøst og anbefaler ingen å handle der, i tillegg er dette produktet dyrt og ikke verd pengene. Sist, men ikke minst er jeg gått tilbake til de gode gamle knipeøvelsene, mye mer praktisk for meg vertfall.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372717-vagiflex/#findComment-3262397
Del på andre sider

Jeg kjøpte vagiflex for noen mnd siden. Det tok sin tid, men pakken kom til slutt. En annen ting er at det ikke fulgte noen bruksanvisning med. Jeg sendte mail og etterlyste dette, fordi det er vanlig at slikt følger med ett produkt en kjøper. I tillegg hadde jeg ett par spørsmål å stille. Jeg sendte tilsammen tre mailer, men fikk aldri svar. Jeg betrakter det hele som useriøst og anbefaler ingen å handle der, i tillegg er dette produktet dyrt og ikke verd pengene. Sist, men ikke minst er jeg gått tilbake til de gode gamle knipeøvelsene, mye mer praktisk for meg vertfall.

Jeg har nå benyttet meg av angrerette og har bedt dem tilbakebetale summen som er innbetalt dem. Særs useriøse greier dette. Jeg går videre med denne saken dersom de ikke nå hører.

Takk for ditt inspill.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372717-vagiflex/#findComment-3263186
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...