Gå til innhold

Sexleketøy i julegave

Anbefalte innlegg

Jeg går med tanken på å gi kona et sexleketøy i julegave, men er usikker på hva jeg skal gå for. Kona har aldri eid noen egen vibrator eller dildo, og jeg tenker å gå for en slik. Hun kan da kose seg alene, og samtidig kan den brukes for å sprite opp når vi koser oss sammen.

Noen tips på vibratorer eller dildoer som kan slå an hos en uerfaren bruker?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372813-sexleket%C3%B8y-i-julegave/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke til jul, synes jeg

På de forskjellige nettstedene (kondomeriet, Cupido osv) finner du anbefalinger og tips til ting man kan kjøpe.

Men uansett hva du velger, ikke gi det som en julegave.

En slik ting som du planlegger å kjøpe til henne / dere, bør hun stå fritt til å ta i mot eller takke nei til og bør i det hele tatt ikke komme inn under normene for hva en julegave skal være, mht giver, mottaker, de andre som er interessert i hva man har fått til jul osv.

Så gi det til henne / dere ved en passende anledning, og ikke til jul.

På de forskjellige nettstedene (kondomeriet, Cupido osv) finner du anbefalinger og tips til ting man kan kjøpe.

Men uansett hva du velger, ikke gi det som en julegave.

En slik ting som du planlegger å kjøpe til henne / dere, bør hun stå fritt til å ta i mot eller takke nei til og bør i det hele tatt ikke komme inn under normene for hva en julegave skal være, mht giver, mottaker, de andre som er interessert i hva man har fått til jul osv.

Så gi det til henne / dere ved en passende anledning, og ikke til jul.

Enig.

Gjest luftslott

Jeg syns det er en knallgod ide:-)

Spør på kondomeriet, de kan hjelpe deg med å finne en søt liten klitorisvibrator. Den her er et godt alternativ, den er diskre og stilig: http://www.kondomeriet.no/produkt/lelo-nea-klitorisvibrator/21954720

Men jeg ville ikke gitt det som en julegave som lå under treet akkurat. Gi henne en vanlig julegave som alle kan se, og la leketøyet ligge pent innpakka under puta eller på nattbordet så det blir en koselig liten hemmelighet for bare dere;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...