Gå til innhold

Komplikasjoner bukplastikk

Anbefalte innlegg

Gjest akropolis2

For to år siden fikk jeg utført en stor bukpastikk samt fettsuging av hofter og mage.Etter et døgn begynte jeg å blø store mengder mørkt blod og jeg måtte reopereres hvorpå legen beklaget seg og mumlet noe om at han hadde dessverre vært litt uheldig, kommet borti noe han ikke skulle, men han beroliget meg med at jeg ville bli helt fin igjen. Problemet er at denne fadesen ikke er journalført og jeg har i ettertid plager med hevelser i magen, spesielt etter trening,og lette bevegelser generelt. Kan nesten ikke gjøre noe uten å hovne og jeg har måttet slutte med min vante trim, jogging, treningsenter da jeg får lymfødem og problemer med å gå når hevelsen nederst i magen er på sitt verste. noen som kan råde her? Ganske fortvilende ha disse plagene i så lang tid og kirurgen utbrøt (på kontrollen var det en sint utgave av kirurgen jeg møtte) at dette må jo være noe indremedisinsk og konkluderte med vellykket resultat,dog tilbød han meg, en ny operasjon til 50000 for jeg hadde visstnok lagt på meg litt siden sist. Jeg gråt og sa jeg hadde lymfødem som fysio og min fastlege har konstatert, fremdeles uten forståelse fra kirurgen.Etter å blitt avvist nektet jeg at han skulle ta bilde av meg, og da formelig brølte han:DA KAN DU GÅ! Vet jeg før hadde brutt sammen i gråt men ellers var jeg høflig rolig men fortvilet under hele konsultasjonen.Jeg var og er i sjokk og har begynt hos psykolog da alt dette blir så alt for meget.Andre medisinske tilstander er utelukket ettersom jeg er blitt utredet og ingen annen påviselig grunn til plagene enn operasjonen er tenkelig...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372837-komplikasjoner-bukplastikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...