Gå til innhold

<lysømfintlig,press over øyne og svimling

Anbefalte innlegg

Hei, begynte for noen uker siden med at jeg var frysen, skjelv veldig og følte at en kraftig influensa var på vei men den kom aldri. Derimot kom flere andre ting som voldsom verking i begge skuldre som er blitt noe bedre men kommer like greit i stille situasjon som etter aktivitet og tilogmed når jeg sover. Så fikk jeg podagora og gikk med dette i tillegg i nesten tre uker før det begynte å roe seg og da fikk jeg plutselig utslett over det stedet som jeg hadde podagora og spredte seg etterhvert til mange andre steder på kroppen, også kjønnsorganene. De er røde og det klør avogtil svakt når de bryter ut og de er blodrøde og blir tørre inni. Helt siden rett før denne rekken med ting kom begynte jeg å bli fryktelig lysømfintlig og ble så ille at eneste som hjalp var å klype meg over neseryggen og holde der. Det som skjer samtidig som mysingen pga lys er pusten...akuratt som jeg ikke får oksygen og så blir jeg svimmel. syns det er vanskelig å holde konsentrasjon/fokus. Feks under samtale/undervisning i lyst rom. Hva kan dette være? Det er veldig plagsomt og en blir sliten. Ved to anledninger siste uke har jeg fått litt sviete press midt i brystet av varighet times tid.

Fortsetter under...

Stig Bruset - Alt. medisin

Jeg vil anbefale en utvidet undersøkelse hos fastlege med blodprøver og eventuelt spesialist i hudsykdommer for å se om dine symptomer kan ha en sammenheng med en bakenforliggende sykdom. Prøvene bør inkludere revmaprøver, senkning og undersøkelse av lever og nyrefunksjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...