Gå til innhold

zyprexa nhd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest at zyprexa kan skape hypofyse svulst.

1.Er det kun prolaktin som kan påvirkes eller er det andre ting også. Har ikke noe tegn på økt prolaktin.

2. Hvis det skulle være grunnen til min tilstand, ville det vel ikke falle fra et par år--- plagene ville vel bare økt på??

Håper du svarer meg. Har det med å selvdiagnosere meg. SÅ har lest på nettet, og blitt redd. Bruker 3,75 mg om ettermiddagen. og den hjelper bra på angsten min.

Skrevet

Har alltid ønsket meg at NHD hadde en betalings svar mulighet slik som på andre sider på DOL. Mulighet til også å få stille anonyme spørsmål og få anonymt svar.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Har alltid ønsket meg at NHD hadde en betalings svar mulighet slik som på andre sider på DOL. Mulighet til også å få stille anonyme spørsmål og få anonymt svar.

www.eksperthjelp.no

Skrevet

Takk frosken... er det da anonymt. Vil helst slippe slike svar som smirnøff her kommer med.

Ja, det er helt anonymt - og ingen andre kan lese de svarene som blir gitt.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Takk frosken... er det da anonymt. Vil helst slippe slike svar som smirnøff her kommer med.

Det var da fælt så fintfølende vi skulle være.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Men jeg beklager.

Gjest Mr. Remlow
Skrevet

Nå er vi jo anonyme her på DOL da.

Syns det er bra at NHD svarer oss gratis jeg.

Skrevet

Nå er vi jo anonyme her på DOL da.

Syns det er bra at NHD svarer oss gratis jeg.

Selvsagt er det bra. Men av og til ønsker jeg meg muligheten til å være litt mer åpen enn her, og også få et litt mer utfyllende svar. Men det er jo mulig... takk til frosken som tipset meg. Så da blir vi alle fornøyde.

Gjest Mr. Remlow
Skrevet

Selvsagt er det bra. Men av og til ønsker jeg meg muligheten til å være litt mer åpen enn her, og også få et litt mer utfyllende svar. Men det er jo mulig... takk til frosken som tipset meg. Så da blir vi alle fornøyde.

Ja, det kan jeg skjønne.

Så forresten på den linken Frosken la ut.

Det var jo ganske dyrt...

Jeg går til psykiater fast selv, så jeg kan jo spørre ham om det jeg lurer på.

Men ofte er det lettere å fortelle, eller spørre om ting skriftelig enn muntlig...

Skrevet

Jeg opplevde sprengte bryster og melk da jeg stod på zyprexa. Til stor begeistring for min forhenværende kjæreste og til fortvilselse for meg.Det gjorde vondt! Jeg har kun opplevd hypofyseproblemer i forhold til lithium. Sjekk det med fastlegen din!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, jeg vil ikke vikles inn i ditt hypokondre tankesett.

Du har skrevet inn flere ganger. Du søker etter ting som kan være farlige i livet. Deretter søker du forsikringer om at det ikke er farlig. Dette beroliger deg en stund. Så finner du noe annet, og det hele starter fra begynnelsen igjen.

Løsningen ligger ikke i det å søke etter farer og deretter etter forsikringer.

Løsningen ligger i å vende tankene mot andre ting i livet. Om vi overlever det neste året eller ikke er i hovedsak avhengig av flaks eller uflaks - tilfeldigheter. Vi må ta livet som det kommer.

Ved helt åpenbare, langvarige tegn på sykdom bør vi oppsøke lege.

ink1365380698
Skrevet

Nei, jeg vil ikke vikles inn i ditt hypokondre tankesett.

Du har skrevet inn flere ganger. Du søker etter ting som kan være farlige i livet. Deretter søker du forsikringer om at det ikke er farlig. Dette beroliger deg en stund. Så finner du noe annet, og det hele starter fra begynnelsen igjen.

Løsningen ligger ikke i det å søke etter farer og deretter etter forsikringer.

Løsningen ligger i å vende tankene mot andre ting i livet. Om vi overlever det neste året eller ikke er i hovedsak avhengig av flaks eller uflaks - tilfeldigheter. Vi må ta livet som det kommer.

Ved helt åpenbare, langvarige tegn på sykdom bør vi oppsøke lege.

Sorry for at jeg spurte, jeg tenkte det var derfor du var her, for å prøve å hjelpe samme hva slags angst man lider av. Fastlegen har ikke så god greie på medikamenter mot angst som det du har. Derfor jeg spurte deg

ink1365380698
Skrevet

Jeg opplevde sprengte bryster og melk da jeg stod på zyprexa. Til stor begeistring for min forhenværende kjæreste og til fortvilselse for meg.Det gjorde vondt! Jeg har kun opplevd hypofyseproblemer i forhold til lithium. Sjekk det med fastlegen din!

Takk for svar:0)

Skrevet

Pomfri kan også skape svulster...

Skulle dette være en positiv tanke? :-)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Skulle dette være en positiv tanke? :-)

Jaa, syns da det? :P

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hehe, jeg synes du er morsom jeg :-)

Njaaaa :-)

Jeg ER veldig morsom, men dette var ingen spøk...

Det er ikke farlig å spise pommes frites. Men det kan gi svulster.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...