Gå til innhold

zyprexa nhd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Njaaaa :-)

Jeg ER veldig morsom, men dette var ingen spøk...

Det er ikke farlig å spise pommes frites. Men det kan gi svulster.

Ja, når man tenker seg om så er det jo veldig mye som kan gi svulster. Man kan til og med få en svulst uten å gjøre noe som helst.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ja, når man tenker seg om så er det jo veldig mye som kan gi svulster. Man kan til og med få en svulst uten å gjøre noe som helst.

Kan man gå gjennom livet uten å gjøre noe som helst? :P

Skrevet

Kan man gå gjennom livet uten å gjøre noe som helst? :P

Det tror jeg er meget vanskelig, om ikke umulig :)

Gjest Fornærme
Skrevet

Sorry for at jeg spurte, jeg tenkte det var derfor du var her, for å prøve å hjelpe samme hva slags angst man lider av. Fastlegen har ikke så god greie på medikamenter mot angst som det du har. Derfor jeg spurte deg

Du har min støtte.

Gjest Mr. Remlow
Skrevet

Sorry for at jeg spurte, jeg tenkte det var derfor du var her, for å prøve å hjelpe samme hva slags angst man lider av. Fastlegen har ikke så god greie på medikamenter mot angst som det du har. Derfor jeg spurte deg

Huff...Det var et kjipt svar du fikk der... Føler med deg.

Håper du finner en annen som kan svare, så du kanskje får litt ro. Det er grusomt å gå rundt med bekymringsangst.

Gjest Fornærme
Skrevet

Nei, jeg vil ikke vikles inn i ditt hypokondre tankesett.

Du har skrevet inn flere ganger. Du søker etter ting som kan være farlige i livet. Deretter søker du forsikringer om at det ikke er farlig. Dette beroliger deg en stund. Så finner du noe annet, og det hele starter fra begynnelsen igjen.

Løsningen ligger ikke i det å søke etter farer og deretter etter forsikringer.

Løsningen ligger i å vende tankene mot andre ting i livet. Om vi overlever det neste året eller ikke er i hovedsak avhengig av flaks eller uflaks - tilfeldigheter. Vi må ta livet som det kommer.

Ved helt åpenbare, langvarige tegn på sykdom bør vi oppsøke lege.

Foreslår et par uker med ferie :)

Skrevet

Problemet er vel, at jo mer du spør, jo flere spørsmål og bekymringer dukker opp. Dersom du da i tillegg får ulike svar, så ender du opp enda mer forvirret og fokusert på mulige sykdomsbilder enn du allerede er. Jeg oppfatter nhd sitt standpunkt her som et forsøk på å hjelpe deg, ikke det motsatte.

Siden du har så mye angst rundt medikamenter og sykdom, så tenker jeg at du bør forholde deg til maks 1-2 leger om dette. Da kan dere sammen diskutere når du er på vidvanke og når det er noe som skal vurderes nærmere.

ink1365380698
Skrevet

Huff...Det var et kjipt svar du fikk der... Føler med deg.

Håper du finner en annen som kan svare, så du kanskje får litt ro. Det er grusomt å gå rundt med bekymringsangst.

takk . Det var ikke et svar jeg skulle fått fra en som skal hjelpe folk med psykiske lidelser

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...