Gå til innhold

Skader etter fødsel.Dr.Moen !

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg fikk mitt andre barn for 2 år siden, og revnet kraftig under fødselen. Ble lappet sammen etter beste? evne, men i flg. gynekologen jeg tok kontakt med, ikke særlig bra! Har blitt undersøkt på sykehuset her jeg bor og fikk beskjed om at det var en "grei" sak å ordne skadene i vagina, men at jeg må vente på en undersøkelse av endetarmen, da jeg har problemer med å holde på luft.

Saken er den at jeg må antagelig vente til våren '02 for å få utført undersøkelsen pga. dette sykehuset ikke utfører slike undersøkelser ennå. Legen var heller ikke særlig positiv til å sende meg til et annet sykehus.

Men nå er jeg frustrert å lei, og vil ha dette ordnet.

Iallefall ønsker jeg å få rettet opp skadene i vagina, men legen mente det var best å ta begge ingrepene samtidig, hvis jeg i hele tatt kunne få ordnet skadene i endetarmen. Er det mulig å få ordnet en skade først, og så eventulet ordne resten senere ? Vet du om et sykehus i Norge som er flink på anal-

kirurgi (jeg er livredd for å bli verre...) Veldig takknemlig for svar, og ønsker også å høre fra andre som har vært igjennom det samme.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37301-skader-etter-f%C3%B8dseldrmoen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg vil også anbefale deg å få ordnet de to ting på samme tid hvis det er mulig. Resultatet avhenger meget av den enkelte operatørs erfaring, ofte er slike operasjoner et samarbeid mellom gynekolog og kirurg. Jeg kan ikke anbefale deg noe spesielt sted for operasjon, men spør gynekologen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...