Gå til innhold

Hva er galt?

Anbefalte innlegg

Gjest Milla29

Jeg har vært sammen med kjæresten i 1,5 år. Da vi ble kjærester sa han at han ikke ville at vi skulle være aktiv på facebook fordi det lett ble misforståelser i forhold, pga kommentarer fra x er osv. Greit for meg, jeg har aldri vært aktiv på fb uansett... Etter ett år var han utro mot meg, jeg kom over fb siden hans som bekreftet dette samtidig som han hadde skrevet masse meldinger der med forskjellige damer/x kjærester. Det ble slutt en stund, men jeg klarte å tilgi. Vi ble enige om at vi ikke skulle bruke facebook, han hadde jo til og med brukt det til å være utro. Men etter litt tid ble han aktiv på facebook igjen. Jeg orket ikke bry meg og lage noe styr for det var normal bruk, han la ut litt bilder og sånn..men så kom det jo noen "klem" osv kommentarer fra x kjærester og jeg synes det ble ubehagelig, jeg merket at han slettet enkelte kommentarer damer hadde skrevet på veggen hans som jeg kunne tolke feil og satset sikkert på at jeg ikke hadde sett de.. Men det blir jo helt feil for meg. Han burde heller beroliget meg med at det lå ikke noe bak de meldingene, han hadde ikke kontakt med osv.

Jeg tok opp med han at vi hadde jo blitt enige om å ikke bruke fb og vi ble enige igjen om å ikke bruke det.

For en uke siden var han i full gang igjen, postet ut bilder av seg selv og skrev masse innlegg, jeg ble utrolig irritert og sa til han at hvis det var SÅ viktig for han å være på facebook,pga sosialt osv. så fikk han heller fortelle det til meg, og ikke bare begynne å bruke det igjen når vi hadde blitt enige om å ikke bruke det, det gjør det jo vanskeligere for meg å stole på han når han ikke respekterer det vi snakker og blir enige om. Jeg minnet han også på at det var i utganspunktet han så var så i mot facebook i begynnelsen av vårt forhold og sa at jeg klarte bare ikke å forstå hvorfor han bare fortsatte å være aktiv når vi hadde en avtale. Joda han ble irritert (fordi han ikke tåler kritikk) men sa seg enig.

Så i dag, sitter han hjemme hos seg selv og tar seg non øl og er i full gang igjen på facebook. Legger ut ting, bilder, ønsker alle en god helg osv. Ha i all verden feiler det han? han han hukommelsestap? respekterer han ikke meg og sine egne meninger? hva er det?? Jeg kjenner at jeg ikke orker å ta det opp med han engang, dette blir for dumt. Hva synes dere? Han er i slutten av 30 årene. Bli helt matt:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373039-hva-er-galt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...