Gå til innhold

Frustrert frue - men er det grunnløst?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva i all verden er det slags type tv? Du får jo tv'er til en tredjedel av prisen som er svært bra. Jeg har en 46 tommer LCD tv som er 3 cm tykk og den koster under halve prisen for ett år siden, nå koster den helt sikkert enda mindre.

Det er i alle fall ikke grunnløst at du er forbannet.

Men jeg må innrømme at jeg lo litt også, hehe

Det der var...interessant. Sånn rent spontant tenker jeg at da hadde jeg rett og slett pakka en koffert, og reist til...et eller annet sted. Og blitt der. Hadde ingen forsøkt å få meg hjem igjen, ja så hadde jeg tatt et hint. Det kan se ut som han rett og slett ikke liker deg engang.

Helt..*stum*

Gjest signatur ikke nødvendig i dag

Hva i all verden er det slags type tv? Du får jo tv'er til en tredjedel av prisen som er svært bra. Jeg har en 46 tommer LCD tv som er 3 cm tykk og den koster under halve prisen for ett år siden, nå koster den helt sikkert enda mindre.

Det er i alle fall ikke grunnløst at du er forbannet.

Men jeg må innrømme at jeg lo litt også, hehe

Ja, ikke sant. Først føk jeg i filler for tv - og trodde ærlig talt han tok hintet da. Men neida, ikke denne gutten! Trodde jeg var på skjult kamera da jeg kom inn døra.

(langt inni meg smiler jeg litt jeg også. For hva er vi uten galgenhumor...)

Jeg er målløs. Kanskje aller mest målløs over at det virker som om han synes det er helt greit å tråkke på deg og prøve å drite deg ut foran din egen familie.

(og hvordan er det mulig å kjøpe en SÅ dyr TV..??) (og å gidde å male stua i en farge du ikke liker engang..?) (prøver han å ta hevn for noe?? Har noen lurt ham til å tro at du er utro eller noe sånt? )

Gjest Proffessoren

Ja, ikke sant. Først føk jeg i filler for tv - og trodde ærlig talt han tok hintet da. Men neida, ikke denne gutten! Trodde jeg var på skjult kamera da jeg kom inn døra.

(langt inni meg smiler jeg litt jeg også. For hva er vi uten galgenhumor...)

For meg høres dette ut som skilsmissegrunn!

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE46D6755XXE/samsung-46-3d-led-tv-ue46d6755

kun kr 13 000.Er ikke 43 tommer stort nok?

Annonse

Når det gjelder tv-en, så synes jeg det kommer _litt_ an på hvor god økonomi dere har.

(Hilsen en med en tv som kostet en god del mer for 8 år siden...)

Faren min kjøpte hund mot min mors vilje. Allierte seg med oss unger som selvfølgelig ville ha hund. Moren min fikk gleden av å ta seg av bikkja. Ekteskapet overlevde allikevel - og moren min ble glad i hunden (som levde til den ble eldgammel...).

40-årskrisa? :)

Generelt lei av begrensninger og måtehold?

Sier ikke at det er riktig, men av og til kan det være lurt å bruke noen triks selv, heller enn å alltid være så såret og fornærmet over alt som skjer :)

Lån med deg en billig jukse-pels hjem, og si KJÆRE, SE hva jeg har kjøpt :) HALV PRIS! Bare 50.000 kr!

Så lar du han tro det. Ihvertfall i en dag eller 2.

Eller ta med seg en søster og/eller venninne på en luksusferie til 50.000,-. Og ikke på liksom.

mvh

Det skjønner jeg... det ble sagt med en liten snert av humor ;) Uansett hadde det vært interessant å se hvordan han hadde reagert om du hadde gjort dette.... kanskje hadde han da skjønt hva det betyr å bli enig om hva pengene skal gå til?

Selg bilen, motorsykkelen, båten, verktøyet, jaktgeværet eller lignende.

Evt. love moren hans full oppussig av huset og overhaling av bilen.

mvh

Var vel eneste måten han så det ble grom-tv på da ?

Men dårlig måte å løse det på. Hvem tok forrige stor-investeringsbeslutningen ? Har du pressa gjennom storhamdel på noe du mente dere måtte ha noen gang ? Sofa ? Spisebord ? Pynteting til 20k han ikke liker ? Vi vet ikke hva økonomi eller dynamikk dere har.

Men skjønner du ble sur. Håper det ble kul tv med 3D i slikt da :)

Annonse

Var vel eneste måten han så det ble grom-tv på da ?

Men dårlig måte å løse det på. Hvem tok forrige stor-investeringsbeslutningen ? Har du pressa gjennom storhamdel på noe du mente dere måtte ha noen gang ? Sofa ? Spisebord ? Pynteting til 20k han ikke liker ? Vi vet ikke hva økonomi eller dynamikk dere har.

Men skjønner du ble sur. Håper det ble kul tv med 3D i slikt da :)

Hadde nok kommet til å selge den TV-en på finn.no, evt. levert den tilbake i butikken hvis det gikk, samt leid inn en maler til å rette på skadene.

mvh

tzatziki1365380058

Tv'n hadde jeg blitt litt irritert over, men jeg vet at jeg har et annet forhold til tv enn min mann har, så hvis vi hadde hatt råd til det, hadde jeg ikke brydd meg så veldig om det.

Maling av stua derimot, DER hadde jeg klikka fullstendig og vel så det!

Gjest Melis36

Jeg hadde blitt like sint som deg! Hva trenger man å kjøpe tv til 30.000 kr for da??

Man kan jo få mange fine tv som ikke koster den summen i hvertfall.

For 30 laken skulle jeg glatt ha tatt med familien til sydligere strøk i stedet!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...