Gå til innhold

Periodedranker

Anbefalte innlegg

Gjest Hard prøvet

Min samboer og jeg har kun 4 år sammen, men skjønner at han har et alkoholproblem. Han er periodetranker, Skjøtter jobben nå, selv om han for tre år siden fikk sparken pga alkohol. Har en god jobb idag men fryker fremtiden. Han gjømmer flasker og bokser i sko,bak vasmaskiner ja over alt dukker det opp tom flasker. Han innrømmer ikke at han har et problem, men er på glid. Dessverre så går dette på helsa løs , men jeg ønsker å vite hvilke vitaminer,folat,tiamin osv han må ta for å finne ut om han nedsatt vitamininnhold pga alkohol missbruk. Ellers har vi søkt hjelp på problemet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373093-periodedranker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...