Gå til innhold

Snus/røyk - Avhengighet

Anbefalte innlegg

Gjest Snusmumriken30

Hei!

Jeg sluttet å røyke for noen år siden og det var da ikke vanskelig. Begynte med snus en stund etter jeg har sluttet og har snuset siden da. Nå har jeg begynt å røyke LITT igjen, tar meg bare en på kvelden. Nå har jeg vært uten røyk noen dager men kjøpte igjen i dag. Kan en få abstinenser av å være uten røyk når en vanligvis snuser? Har opplevd noe mageproblemer de siste dagene når jeg har vært uten røyk, men ble bedre med en gang jeg tok meg en røyk.

Håper noen kan svare meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373119-snusr%C3%B8yk-avhengighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snusmumriken30

Man blir enda mer avhengig av snus enn av røyk og man får skikkelige abstinenser. Dattera mi sluttet å snuse for flere mnd siden, hun slet skikkelig og sliter enda og hun har aldri røkt.

Takk for svar!

Ja, vet at en blir mer avhengig av snus enn av røyk men lurer bare på om en kan bli avhengig av røyk når en også er avhengig av snus, selv om en bare røyker en til dagen.

Takk for svar!

Ja, vet at en blir mer avhengig av snus enn av røyk men lurer bare på om en kan bli avhengig av røyk når en også er avhengig av snus, selv om en bare røyker en til dagen.

Ja, det vil jeg tro. Jeg røyker, men kan også snuse i perioder dersom jeg ikke har mulighet til å røyke og får derfor i meg den nikotinen kroppen trenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...