Gå til innhold

MennDel2

Anbefalte innlegg

Gjest skuffet42

Merkelig hvordan man ikke klarer å gi helt slipp på en mann, som sannsynligvis ikke er interessert, siden man ikke hører noe…

Hadde jeg fått en klar tilbakemelding hadde det vært utrolig mye lettere, da kunne jeg slettet all kontaktinformasjon, smser, mailer, blokkert både her og der, etc, og vært nødt til å gå videre…

Ny date på lørdag kan jeg aldri tenke meg blir noe av, selv om vi avtalte det for en uke siden, men synes det er dårlig gjort å bare la meg leve i uvisshet…..

Har utrolig lyst til å sende en sms og spørre, men føler jeg kryper …..selv med en nonchalant mld….

Merkelig at man ikke klarer å gi blaffen heller.

Vet det bare er et tidsspørsmål før jeg sender mld, på impuls, men hva skriver jeg evt da?

Noe humoristisk, som gjør at man ikke får følelsen av å krype, der man viser at man egentlig har det helt OK uansett hva som skjer..….??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373131-menndel2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke helt hva du forventer. Det er ganske normalt at man ikke kommuniserer hver dag om man har avtalt et møte litt fram i tid. Noen er selvfølgelig helt oppslukt i hverandre fra første dag, men det har tydeligvis ikke skjedd her.

Hvis dere har hatt sex, så kan det være han har fått ut av deg hva han ønsket.

Send en melding og spør hvor/når dere skal møtes på lørdag. Om han ikke svarer, så gir du deg selv din egen avslutning.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373131-menndel2/#findComment-3266366
Del på andre sider

IKKE skriv noe som helst. Dropp det. Glem han. Du kan ikke endre ham, og du kan ikke få ham til å like deg bedre så han oppfører seg ordentlig. Det GÅR IKKE.

Han er garantert en som har tre fire stk til enhver tid, og tausheten fra han nå betyr at han heller vil ha hun andre. Og tar han kontakt plutselig, så er det fordi hun andre lar ham sitte slik han lar deg sitte nå! See?

Finn deg noen andre, ut i verden og flørt i vei. Ikke hak deg opp slik på en. De som er seriøse og VIL, de oppfører seg ikke slik. Men nettet er en stor shoppinghall, og alle vil ha en bedre deal. Så de glemmer at det er MENNESKER bak tastaturene...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373131-menndel2/#findComment-3266367
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt hva du forventer. Det er ganske normalt at man ikke kommuniserer hver dag om man har avtalt et møte litt fram i tid. Noen er selvfølgelig helt oppslukt i hverandre fra første dag, men det har tydeligvis ikke skjedd her.

Hvis dere har hatt sex, så kan det være han har fått ut av deg hva han ønsket.

Send en melding og spør hvor/når dere skal møtes på lørdag. Om han ikke svarer, så gir du deg selv din egen avslutning.

Enten har jeg vært heldig eller du uheldig i forelskelsesfasen ;-) Det er slettes ikke uvanlig å ha masse-masse kontakt og all overskuddstid tid for den man syns er flottes og mest lik seg selv, faktisk i nærheten av en tapt kroppsdel i forelskelsestiden. Jeg ville tenkt at han ikke var i nærheten like forelsket som meg han ble taus og avvisende allerede etter en måned.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373131-menndel2/#findComment-3266379
Del på andre sider

Enten har jeg vært heldig eller du uheldig i forelskelsesfasen ;-) Det er slettes ikke uvanlig å ha masse-masse kontakt og all overskuddstid tid for den man syns er flottes og mest lik seg selv, faktisk i nærheten av en tapt kroppsdel i forelskelsestiden. Jeg ville tenkt at han ikke var i nærheten like forelsket som meg han ble taus og avvisende allerede etter en måned.

Jeg sa jo ingenting om mine forelskelser. Men det er ikke alle som forelsker seg etter en date med sex, for noen tar det litt lenger tid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373131-menndel2/#findComment-3266381
Del på andre sider

Annonse

Gjest skuffet42

Dere avtalte en date for en uke siden? Det er jo ikke lenge siden. Har det skjedd noe spesielt som har gitt ham kalde føtter, da?

Kan du ikke bare sende en sms og spørre om avtalen fortsatt gjelder? :)

Det har ikke skjedd noentingen, det er det som er "problemet"...;-)

Annet enn at jeg ser at han stadig er pålogget på det nettstedet vi traff hverandre på da, så han er tydeligvis veldig aktiv nå igjen....

Tar det som et dårlig tegn ja...

Sendte ham en sms nå der jeg spurte om vi fortsatt har en date på lørdag, med et bilde og hint til noe internt vi har spøket om tidligere, så jeg fremstår i hvert fall ikke som sur...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373131-menndel2/#findComment-3266409
Del på andre sider

Gjest skuffet42

Slik jeg ser det, har du ingenting å tape på å sende en hyggelig melding. Når det er sagt, så tror jeg desverre ikke han er keen, men der kan jeg ta feil. Uansett, send i vei, og får du ikke svar så må du jobbe med å glemme han.

Jeg sendte en mld i går, med humoristisk snert.

Etter noen timer fikk jeg svar, som forventet.

Han får panikk ved tanken på dating alt nå, siden han kun har vært helt singel i noen dager (eksen flyttet for noen dager siden, selv om det hadde vært planlagt lenge), hodet og kroppen spiller ikke på lag, akkurat som jeg trodde…

(Dette vet jeg er sant fordi han også sleit med sexen, tross at han var supergira…).

Vet også at dating-angsten hans er reell, da han er sjenert, og endret kontaktmønster FØR han traff meg, merket altså panikken fra ham når den første daten vår nærmet seg.

Jeg vet også at han liker meg veldig godt (var en magnetisk tiltrekning), at mye stemmer mellom oss og at det kanskje kunne blitt noe om vi ikke hadde stresset med å date før etter noen mnder kanskje, men for meg hadde det vært vanskelig å la være…

Er i alle fall lettet over at han endelig kunne si hva han følte, det er mye lettere å forholde seg til enn synsing…;-)

Jeg svarte ham på en hyggelig og fin måte, som gjorde ham utrolig lettet og glad, så nå skjønner han kanskje om en stund hva han går glipp av…hehe…;-)

Regner med han kommer til å surre rundt på datingsidene, for å få oppmerksomhet, og kanskje oppdage hvor kald og kynisk den verdenen er, men han trenger den erfaringen for å ”lande” tror jeg…er mange som blir hekta der, og som søker etter noe som ikke fins, kan hende han er litt der foreløpig…

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373131-menndel2/#findComment-3266832
Del på andre sider

Gjest Betty31

Du treffer single og gifte menn og klager over at de ikke er ærlige? Hva forventer du av en gift eller av en relativt nysingel mann? Slik du beskriver de du har truffet, så høres det mest ut som om du bare har truffet menn i disse to kategoriene. Alle vet vel hva flesteparten av slike menn gjør på nett, så jeg skjønner ikke at du virker så overrasket.....Du virker litt naiv.. Ikke minst når du i tillegg "hopper til køys" på første date... Om jeg hadde vært mann så hadde jeg lurt på om du hadde " hoppet til køys" med alle mennene du hadde datet....

Er du 42 år, så lurer jeg på hvor gamle mennene du dater er?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373131-menndel2/#findComment-3267062
Del på andre sider

Det har ikke skjedd noentingen, det er det som er "problemet"...;-)

Annet enn at jeg ser at han stadig er pålogget på det nettstedet vi traff hverandre på da, så han er tydeligvis veldig aktiv nå igjen....

Tar det som et dårlig tegn ja...

Sendte ham en sms nå der jeg spurte om vi fortsatt har en date på lørdag, med et bilde og hint til noe internt vi har spøket om tidligere, så jeg fremstår i hvert fall ikke som sur...

Ok, han ble singel bare for dager siden, er på nettsted heletiden (dvs samtidig som deg), dere har allerede rukket å date og har ligget sammen, og nå lurer du på hva det betyr at han plutselig har blitt helt "av" etter én date?

Hm, jeg syns det høres ut som han har behov for å frese rundt etter å ha avsluttet et forhold, og du ble av dem han freste med. But - I might be wrong..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373131-menndel2/#findComment-3267069
Del på andre sider

Gjest Betty31

Ok, han ble singel bare for dager siden, er på nettsted heletiden (dvs samtidig som deg), dere har allerede rukket å date og har ligget sammen, og nå lurer du på hva det betyr at han plutselig har blitt helt "av" etter én date?

Hm, jeg syns det høres ut som han har behov for å frese rundt etter å ha avsluttet et forhold, og du ble av dem han freste med. But - I might be wrong..

Kanskje ikke det smarteste å "legge seg ned" med en gang....... Særlig ikke til en nysingel kar...... Sorry, men etter å ha lest innleggene til "skuffet42" så virker hun ikke til å være "den skarpeste kniven i skuffen".....Det virker som om dama bare finner seg menn som nettopp har blitt singel og hopper gjerne til køys med en gang....Det finnes vel andre menn på nett enn de som nettopp har blitt singel? Kanskje en ide og vente til etter noen flere dater før man "hopper til køys".... En nysingel mann som vil ha seg et nummer på første date er vel ikke en potensiell kjæreste, eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373131-menndel2/#findComment-3267084
Del på andre sider

Gjest Betty31

Helt enig, og det burde man skjønne etter å ha datet flere i "samme kategori"......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373131-menndel2/#findComment-3267085
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ikke det smarteste å "legge seg ned" med en gang....... Særlig ikke til en nysingel kar...... Sorry, men etter å ha lest innleggene til "skuffet42" så virker hun ikke til å være "den skarpeste kniven i skuffen".....Det virker som om dama bare finner seg menn som nettopp har blitt singel og hopper gjerne til køys med en gang....Det finnes vel andre menn på nett enn de som nettopp har blitt singel? Kanskje en ide og vente til etter noen flere dater før man "hopper til køys".... En nysingel mann som vil ha seg et nummer på første date er vel ikke en potensiell kjæreste, eller?

Åh kom igjen...tante Pose..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373131-menndel2/#findComment-3267090
Del på andre sider

Jeg sendte en mld i går, med humoristisk snert.

Etter noen timer fikk jeg svar, som forventet.

Han får panikk ved tanken på dating alt nå, siden han kun har vært helt singel i noen dager (eksen flyttet for noen dager siden, selv om det hadde vært planlagt lenge), hodet og kroppen spiller ikke på lag, akkurat som jeg trodde…

(Dette vet jeg er sant fordi han også sleit med sexen, tross at han var supergira…).

Vet også at dating-angsten hans er reell, da han er sjenert, og endret kontaktmønster FØR han traff meg, merket altså panikken fra ham når den første daten vår nærmet seg.

Jeg vet også at han liker meg veldig godt (var en magnetisk tiltrekning), at mye stemmer mellom oss og at det kanskje kunne blitt noe om vi ikke hadde stresset med å date før etter noen mnder kanskje, men for meg hadde det vært vanskelig å la være…

Er i alle fall lettet over at han endelig kunne si hva han følte, det er mye lettere å forholde seg til enn synsing…;-)

Jeg svarte ham på en hyggelig og fin måte, som gjorde ham utrolig lettet og glad, så nå skjønner han kanskje om en stund hva han går glipp av…hehe…;-)

Regner med han kommer til å surre rundt på datingsidene, for å få oppmerksomhet, og kanskje oppdage hvor kald og kynisk den verdenen er, men han trenger den erfaringen for å ”lande” tror jeg…er mange som blir hekta der, og som søker etter noe som ikke fins, kan hende han er litt der foreløpig…

Bare noen dager siden exen flyttet ut...? Selv om forholdet har vert dødt/vanskelig lenge, så skjønner jeg godt at han holder litt tilbake. Han må vel først "finne seg sjæl"?

Det er 3 mnd siden jeg flyttet fra exen, og selv om vi var fint ferdige med hverandre, betyr det ikke at jeg er klar for en ny. På ingen måte, faktisk! Jeg har en "beundrer" som fint må vente, og jeg lover han ingenting, forresten. Jeg nyter faktisk følelsen av å treffe andre uten å ha noen forpliktelser. Og jeg tror jeg vil ha det slik lenge! Men jeg er ganske klar på det også da. Om jeg vil og begge parter er enige, så kan det være godt med litt "ilfeldig" sex, men ikke noe mer. Kommer vel en kar en dag som det kan være fint å satse på, men jeg håper det blir lenge til.

Kanskje han trodde han var klar? Kanskje han likte deg, men når han får tenkt seg om ønsker han ikke noe fast forhold? Synes det er helt normalt jeg. Er ikke sikkert at han løy bevisst engang.

Kanskje vil han treffe deg igjen, kanskje ikke. Men mest sannsynlig møtte du han på litt feil tidspunkt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373131-menndel2/#findComment-3267095
Del på andre sider

Gjest skuffet42

Tja, jeg stilte ganske så mange kritiske spørsmål første par ukene vi mailet, og det var daglig. Men han er en ordentlig fyr, og det merker man når man kommuniserer så mye sammen.

Både han og jeg er intelligente, og det var det jeg likte best med ham, utenom det at vi er opptatt av å holde oss i form og ikke helt A4 noen av oss.

Han fremsto som han var klar for dating, men merket noen dager før selve daten (da hadde vi hatt masse kontakt i 3-4 uker) at han begynte å få panikk for daten, for det var ikke etter "ligget" han trakk seg unna, det var FØR.

Og spenningen hadde bygget seg så opp før vi treftes at vi ikke klarte å holde oss unna hverandre, DET er vi begge enige om.

Han vet at jeg ikke gjør dette med alle.

Så her er det mye synsing fra dere...

Jeg tolker dette nett-opplegget hans slik at han ikke har hodet helt på rett plass, og ønsker seg litt oppmerksomhet, men at han blir stresset med en gang det blir snakk om dating, for han er ganske sjenert i virkeligheten, og merker at han ikke får vist seg frem på rett måte da....

Han trenger rett og slett trening, også med sex, han er faktisk ikke klar for sex heller, DET kan jeg skrive under på. Og han vet det...

Så han hopper heller ikke fra seng til seng....

Har forøvrig kun hatt sex med 2 menn jeg har truffet på nettet, og den ene var jeg sammen med i 5 mnd...

De gifte har jeg truffet i virkeligheten, og jeg kjenner dem fra før av, de har ingen skrupler med å være utro, men jeg gidder ikke ha noe forhold med noen av dem, for de fremstår som litt patetiske i mine øyne. Og uærlige overfor de der hjemme.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373131-menndel2/#findComment-3267223
Del på andre sider

Gjest skuffet42

Forøvrig har jeg nå lært at jeg skal date fyren så raskt som mulig, slik at spenningen får bygge seg opp i virkeligheten, IKKE på mail og sms.....

Men her følte han nok at han måtte vente til etter at eksen hadde flyttet ut, selv om det var dødt, og de bodde i hver sin etasje av huset...

Vi bor tross alt nesten 2 timer unna hverandre også, så også en medvirkende årsak til at dette ikke har en fremtid...med barn på hver vår kant.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373131-menndel2/#findComment-3267228
Del på andre sider

Tja, jeg stilte ganske så mange kritiske spørsmål første par ukene vi mailet, og det var daglig. Men han er en ordentlig fyr, og det merker man når man kommuniserer så mye sammen.

Både han og jeg er intelligente, og det var det jeg likte best med ham, utenom det at vi er opptatt av å holde oss i form og ikke helt A4 noen av oss.

Han fremsto som han var klar for dating, men merket noen dager før selve daten (da hadde vi hatt masse kontakt i 3-4 uker) at han begynte å få panikk for daten, for det var ikke etter "ligget" han trakk seg unna, det var FØR.

Og spenningen hadde bygget seg så opp før vi treftes at vi ikke klarte å holde oss unna hverandre, DET er vi begge enige om.

Han vet at jeg ikke gjør dette med alle.

Så her er det mye synsing fra dere...

Jeg tolker dette nett-opplegget hans slik at han ikke har hodet helt på rett plass, og ønsker seg litt oppmerksomhet, men at han blir stresset med en gang det blir snakk om dating, for han er ganske sjenert i virkeligheten, og merker at han ikke får vist seg frem på rett måte da....

Han trenger rett og slett trening, også med sex, han er faktisk ikke klar for sex heller, DET kan jeg skrive under på. Og han vet det...

Så han hopper heller ikke fra seng til seng....

Har forøvrig kun hatt sex med 2 menn jeg har truffet på nettet, og den ene var jeg sammen med i 5 mnd...

De gifte har jeg truffet i virkeligheten, og jeg kjenner dem fra før av, de har ingen skrupler med å være utro, men jeg gidder ikke ha noe forhold med noen av dem, for de fremstår som litt patetiske i mine øyne. Og uærlige overfor de der hjemme.

Høres ut som forklaringen er at dere er i ulike faser sånn rent post-forholdsmessig. Du er redan for kjæreste, han trenger å puste som singel. I kombinasjon med hans sjenanse resulterer nok dette i litt odde situasoner ja, men dette har nok først og fremst med situasjon og fase å gjøre, ikke nødvendigvis din eller hans håndtering av situasjonen.

Konklusjon: Ikke trekk slutningen "menn er rare" på bakgrunn av dette altså... ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373131-menndel2/#findComment-3267390
Del på andre sider

Gjest skuffet42

Høres ut som forklaringen er at dere er i ulike faser sånn rent post-forholdsmessig. Du er redan for kjæreste, han trenger å puste som singel. I kombinasjon med hans sjenanse resulterer nok dette i litt odde situasoner ja, men dette har nok først og fremst med situasjon og fase å gjøre, ikke nødvendigvis din eller hans håndtering av situasjonen.

Konklusjon: Ikke trekk slutningen "menn er rare" på bakgrunn av dette altså... ;-)

Enig, selv om han har vært "singel" i forholdet lenge, trenger han nå å trene seg opp både til dating og intime situasjoner med andre enn dama han var gift med i nesten 20 år, og han er bare 37, så det stresser ham.....

Jeg må si at denne mannen har likevel innfridd sånn ift å gi en klar og hyggelig beskjed ang dette når han bare hadde tenkt litt, og jeg ble faktisk glad for at han beviste for meg at det finnes menn som ikke bare ignorerer, og har samvittighet.

Bare synd vi er i forskjellige faser i livet....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373131-menndel2/#findComment-3267703
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...