Gå til innhold

rectocele cystocele =smerter i haleben?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en dame på 46 år. Har fått en diagnose på rectocele og cystocele som trenger kirurgisk behandling. jeg har forstått det slik at det er en ganske lang ventetid rundt om kring men skal prøve å bruke fritt sykehusvalg. Det jeg ikke har tenkt på i denne sammenheng er om de sterke smertene jeg har hatt i halebenet det siste halvåret og som er i stadig økning, kan ha sammenheng med dette? Min fastlege har foreskrevet betennelsesdempende for noen måneder siden da han mente dette kunne være en betennelsestilstnd i leddbånd tilkn. haleben. Nå lurer jeg på som sagt om det kan være sammenheng med cysto og rectocele. Halebensmertene er storsett konstant men værre når jeg sitter, bøyer meg fremover elller går opp bakke. Har du noen formening?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373209-rectocele-cystocele-smerter-i-haleben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...