Gjest Lilletrille1 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hei jeg er 34 år og har det siste året slitt med mye vondt i magen, knyttet sammen med kvalme (ikke gravid) Hvis jeg spiser svinekjøtt er jeg garantert å ligge rett ut med diare og kvalme som noen ganger fører til oppkast det gjelder alt fra pølser til ribbe. Det er kjempe smerter i øvre del av magen knyttet til krampe lignende smerter ved do besøk... I perioder har jeg kvalme over lengre tid som gjør at jeg har ingen matlyst som gjør at jeg går ned i vekt... Har en BMI på 19.5 nå så lider ikke av over vekt til tross for at jeg har hatt lavt stoffskifte i mange år. Siste blodprøver viste at stoffskifte var riktig regulert. Hva kan dette være? Har tatt div prøver gjennom legen som viser : FSH: 14 FT3: 5.3 FT4: 20.8 HCG: 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373262-mage-problemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.