Gå til innhold

Hvordan fortelle han at jeg føler vi har for lite tid sammen

Anbefalte innlegg

Gjest vil ikke mase

Han jobber skift....3 uker av , en på.

DEn uka han jobber skift , snakker vi ikke sammen , og treffes ikke før fredag kveld.

Bare noen mld om dagen.

Bor i forskjellige komuner halv time kjøring.

Han har lappen , ikke jeg.

Han må derfor kjøre til meg.

Jeg føler vi har for lite tid sammen.

i løpet av arbeidsdagene man-fredag.

En eller 2 dager vi treffes, 2 -4 timer til sammen, treffes fredag kveld-og lørdag kveld, da ofte med venner.

Hvordan skal jeg få sagt at jeg vil ha mer tid med han , uten å såre han , uten å

mase.

Vet at det er urettferdig at det er han som må kjøre hele tiden, og vil ikke mase.

Men jeg skulle ønske vi hadde mer tid sammen , at han kom oftere....,at vi var mer alene.

Har vært sammen rett over halvåret , og mener det alvorlig.

har snakket mye om at vi vil satse på hverandre. han er 24 jeg er 18 og et halvt.....

om det har noe av betydning.

Er redd for å såre han , at han skal føle

at han ikke strekker til..

Kan noen gi meg forslag til hva jeg skal gjøre.

Fortsetter under...

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

For å bygge et parforhold på tillit og respekt, er det nødvendig og riktig å fortelle hva en liker og ikke liker. Det høres ut til at du er obs på å være snill og ikke såre, men er du for opptatt av det? Du kan ikke regne med at alt mellom dere skal være greit og ikke såre eller skuffe? Virkeligheten er ikke sånn. Men du kan bruke en måte å fortelle din misnøye på som åpner for dialog. Ved å forstå og støtte men samtidig være tydelig på dine egne ønsker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...