Gjest Jæremias Skrevet 21. oktober 2001 Skrevet 21. oktober 2001 På dager med fyllesjuke, så er jeg kåt som et svin, og dytter i meg feit mat og sjokolade. Har forstått at andre også har det slik. Kan noen gi en forklaring på hvorfor man blir slik dagen etter ei lita fyllekule? Hva skjer i kroppen? 0 Siter
Bassisten Skrevet 21. oktober 2001 Skrevet 21. oktober 2001 Kvifor forstå? Kvifor ikkje heller berre nyta det einaste positive med slike dagar? :-) 0 Siter
naiv Skrevet 21. oktober 2001 Skrevet 21. oktober 2001 Hvorfor kalles visse behov for primærbehov?.... 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 21. oktober 2001 Skrevet 21. oktober 2001 vet ikke hvorfor, jeg vet bare at jeg runker meg til blods hver søndag 0 Siter
Hemm Skrevet 21. oktober 2001 Skrevet 21. oktober 2001 der er slett ikkje slik for meg. Men enorm matlyst får eg. Eg er kåtare når eg er full! 0 Siter
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 22. oktober 2001 Skrevet 22. oktober 2001 Årsaken til økt lyst dagen derpå er at testosteronnivået øker når vi er i aktivitet og treffer mange mennesker. Den øyeblikkelige virkningen av alkohol er den motsatte for menn, men det har andre fysiske årsaker. Et lite tips – ikke moralistisk ment, men for å spare noen for bakrusen - det samme skjer etter en treningsøkt. Da øker testosteronnivået. I tillegg fører treningen til at blodet kanaliseres til de ytre organene og pumper raskere – også til kjønnsorganene. Mange sverger derfor til en rask joggetur med påfølgende dusj, før de går til seksuell aksjon. Hvorfor en får økt matlyst er jeg usikker på - det er utenfor mitt kompetanseområde. Det er mulig store mengder alkohol vasker ut fra lagrene av mineraler og vitaminer og at kroppen sier fra om at de må erstattes. 0 Siter
goR Skrevet 23. oktober 2001 Skrevet 23. oktober 2001 Kvifor forstå? Kvifor ikkje heller berre nyta det einaste positive med slike dagar? :-) Hehe...jeg har hørt at grunnen er at når man drikker, settes alle kroppens ressurser inn for å kvitte seg med gifta. Alkohol (og koffein...battery, red bull...) hemmer også produksjonen av det hormonet som holder på vannet. -Ergo...kroppen tror den er i ferd med å dø, og ettersom meningen med livet er å reprodusere seg, blir man horny som f..., altså da for å formere seg. 0 Siter
Pålsen Skrevet 28. oktober 2001 Skrevet 28. oktober 2001 Smerter i underarm ved alkoholinntak. Når min samboer drikker alkohol får hun sterke smerter i underarmene veldig ofte.Jeg får også smerter eller blir støl i muskulaturen dagen etter jeg har drukket .Hva er det som gjør dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.