Gjest Vanlig1 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg har slitt med kronisk øyebetennelse i 1,5 år snart,og fått utallige dråper, bl.a. Matrilox og Spersallerg. Ingen av de hjelper, og sist ba øyelegen min meg om å slutte med dråper for å se om det går over av seg selv. Jeg har ikke tro på at ting går over av seg selv, siden jeg har slitt med dette så lenge. Det påvirker meg i stor grad siden jeg går konstant med svært opphovnede øyelokk (over og under), røde øyne, mye puss og verk som kommer ut hele tiden, samt såre og tørre øyne. Det siste kvartalet har jeg også fått mer og mer hodepine, og føler at det sprenger og banker på, og er veldig trøtt og uopplagt. Tror selv at det har en sammenheng med kroniske øyebetennelse og vonde og såre øyne. Jeg trenger hjelp, kan du anbefale meg en annen spesialist? Blir frustrert når øyelegen min ber meg om å ikke gjøre noe for å håpe at det går over av seg selv når 3-4 øyedråper ikke virker... Finnes det ikke annen behandling, eller en annen undersøkelse jeg kan få tatt for å se hva årsaken er? Hva med øyelokkene som er så hovne; jeg får snart ikke opp øynene skikkelig. Håper på svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373391-kronisk-%C3%B8yebetennelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.