Gjest sangsol Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hei! nei jeg er ikke flink på sånt,... Min mann vet hvem jeg er på dette forumet og kan jo gå inn å lese alt dette. vet dere jeg klarer ikke av sånne hemmeligheter, det blir så vanskelig og mye lyveting i hodet at det går ikke, så får jeg vondt i magen og min mann begynner å lure hva som er galt med meg osv osv... jeg er veldig veldig veldig dårlig på hemmelighold. Bra at du er så ærlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/3/#findComment-3269293 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg har ei venninne som lar seg lure gang etter gang og tror at disse mennene vil reise halve jordkloden bare for å få treffe henne. Det hadde de sagt nemlig. Selvsagt kommer de aldri. Nei, dette må du bare glemme. Hei! men det er fint om han ikke kommer, jeg vil jo ikke det!! Hvorfor skal han tro jeg liker han når jeg ikke sier noe om det? Hvorfor skriver han sånt nå når han og jeg begge er gift og han vet om min snille mann ig mine barn? Det er jo rart, kanskje han virkelig er forelsket? Håper ikke det for hans del, jeg håper det går over, han har en del interesser jeg ikke liker, han er sånn supersyklist, og det er den verste idretten jeg vet! Jeg fordrar ikke menn i sånt sykkelutstyr, jeg liker menn i bergans og mere sånne jegertyper, det ser barskere ut på noe vis. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/3/#findComment-3269297 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 ''nei det kan jeg ikke tro, han virker ikke sånn useriøs, virket veldig ordentlig'' Ja, den har jeg hørt før flere ganger. Hei! Okey, men det var et fagforum ikke noe sjekkested, jeg er ikke på sånt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/3/#findComment-3269301 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hei! men det er fint om han ikke kommer, jeg vil jo ikke det!! Hvorfor skal han tro jeg liker han når jeg ikke sier noe om det? Hvorfor skriver han sånt nå når han og jeg begge er gift og han vet om min snille mann ig mine barn? Det er jo rart, kanskje han virkelig er forelsket? Håper ikke det for hans del, jeg håper det går over, han har en del interesser jeg ikke liker, han er sånn supersyklist, og det er den verste idretten jeg vet! Jeg fordrar ikke menn i sånt sykkelutstyr, jeg liker menn i bergans og mere sånne jegertyper, det ser barskere ut på noe vis. '':) men det er fint om han ikke kommer, jeg vil jo ikke det!!'' Siden du ikke er så glad i nærhet, men liker best mennesker på avstand, er det fint han bor i usa:) Kos deg med drømmene dine, men ikke innvilver mannen din. Klarer du ikke holde dette for deg selv, bør du kutte kontakten. Synes det er leit hvis du sårer den flotte mannen din. ''Hvorfor skal han tro jeg liker han når jeg ikke sier noe om det?'' Han leker seg litt bare, tester deg, flirter og tenker ikke gjøre noe mer med det, Kanskje han kjeder seg litt. ''Hvorfor skriver han sånt nå når han og jeg begge er gift og han vet om min snille mann ig mine barn?'' For å få spenning i hverdagen. ''Det er jo rart, kanskje han virkelig er forelsket?'' Og om han er, så vil det jo bare bli en urealistisk drøm. ''Håper ikke det for hans del, jeg håper det går over, han har en del interesser jeg ikke liker, han er sånn supersyklist, og det er den verste idretten jeg vet! Jeg fordrar ikke menn i sånt sykkelutstyr, jeg liker menn i bergans og mere sånne jegertyper, det ser barskere ut på noe vis'' Det spiller ingen rolle. Det blir ikke noe ut av dette, vet du :-) Det kan det umulig bli. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/3/#findComment-3269312 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 '':) men det er fint om han ikke kommer, jeg vil jo ikke det!!'' Siden du ikke er så glad i nærhet, men liker best mennesker på avstand, er det fint han bor i usa:) Kos deg med drømmene dine, men ikke innvilver mannen din. Klarer du ikke holde dette for deg selv, bør du kutte kontakten. Synes det er leit hvis du sårer den flotte mannen din. ''Hvorfor skal han tro jeg liker han når jeg ikke sier noe om det?'' Han leker seg litt bare, tester deg, flirter og tenker ikke gjøre noe mer med det, Kanskje han kjeder seg litt. ''Hvorfor skriver han sånt nå når han og jeg begge er gift og han vet om min snille mann ig mine barn?'' For å få spenning i hverdagen. ''Det er jo rart, kanskje han virkelig er forelsket?'' Og om han er, så vil det jo bare bli en urealistisk drøm. ''Håper ikke det for hans del, jeg håper det går over, han har en del interesser jeg ikke liker, han er sånn supersyklist, og det er den verste idretten jeg vet! Jeg fordrar ikke menn i sånt sykkelutstyr, jeg liker menn i bergans og mere sånne jegertyper, det ser barskere ut på noe vis'' Det spiller ingen rolle. Det blir ikke noe ut av dette, vet du :-) Det kan det umulig bli. Hei! Ja det har du rett i Men håper han slutter ås rkive disse tingene til meg For han burde ikke det når han vet at jeg i tillegg har autisme Takk for hjelpen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/3/#findComment-3269321 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hei! Ja det har du rett i Men håper han slutter ås rkive disse tingene til meg For han burde ikke det når han vet at jeg i tillegg har autisme Takk for hjelpen ''Men håper han slutter ås rkive disse tingene til meg'' Si det til han. Du er ellers ærlig og her kan du tillate deg å være ærlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/3/#findComment-3269326 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella Dotte Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hei! Ja det har du rett i Men håper han slutter ås rkive disse tingene til meg For han burde ikke det når han vet at jeg i tillegg har autisme Takk for hjelpen Enten vet han ikke hva autisme er eller innebærer (mht sosiale vansker), eller så tror han ikke på deg når du sier at du har autisme (du virker kanskje for oppegående til det ift hans oppfatning om hva autisme er), eller så tøyser han med deg fordi han vet at mennesker med autisme ofte er naive (sier ikke at du er det). Eller så liker han spenningen med å flørte, kanskje fordi det er "ufarlig" (dere er på hver deres side av jordkloden så det kan aldri bli "noe mer" (realistisk sett)). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/3/#findComment-3269331 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oidada Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 ''Min mann tror jeg aldri har tenkt på en annen kvinne,'' Det er naivt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/3/#findComment-3269352 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 ''Jeg lurer på om man kan føle seg tiltrukket av et menneske man ikke er gift med?'' Jeg blir tiltrukket av andre menn hele tiden. ''Samt hva man gjør med dette?'' Hvis jeg skulle gjort noe med dette, steike så travelt jeg ville fått det ;o) He, he, ja det ville blitt veldig travelt og komplisert, gitt :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/3/#findComment-3269353 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Enten vet han ikke hva autisme er eller innebærer (mht sosiale vansker), eller så tror han ikke på deg når du sier at du har autisme (du virker kanskje for oppegående til det ift hans oppfatning om hva autisme er), eller så tøyser han med deg fordi han vet at mennesker med autisme ofte er naive (sier ikke at du er det). Eller så liker han spenningen med å flørte, kanskje fordi det er "ufarlig" (dere er på hver deres side av jordkloden så det kan aldri bli "noe mer" (realistisk sett)). Hei! Jeg vet han tror på meg, men ikke sikkert han vet hva det innebærer, Det hele startet som noe helt annet, han manglet kunnskap om noe, jeg hjalp han å få tak i denne, og hvor det endret var vel der han syns jeg skrev rart... og det er han ikke den første til å mene noe om. Det var da jeg skrev dette med funksjonshemningen min, men alt annet jeg har å være glad for, min mann spesielt Så bra har ikke han det, det vet jeg. Men det er en lang og innvijlet sak. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/3/#findComment-3269354 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 ''Men håper han slutter ås rkive disse tingene til meg'' Si det til han. Du er ellers ærlig og her kan du tillate deg å være ærlig. Hei! Ja jeg skal prøve å skrive det på en hyggelig måte siden han har det litt vanskelig kan jeg godt være hans venn, men det var derfor det hele overrasket meg, vendingen hans, men han er en annen generasjon, litt, på en måte, samt fra en annen kultur så det kan være både språklige og andre nyanser som byr på utfordringer for han og meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/3/#findComment-3269356 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 ''Min mann tror jeg aldri har tenkt på en annen kvinne,'' Det er naivt. Hei! ja vel, men det tror jeg ikke, men jeg skal spørre han senere. kanskje ikke i kveld, men i morgen eller om noen dager, for han lurer vel da på hvorfor jeg plutselig tenker på det. Jeg tror virkelig ikke det, han forguder meg, og uten grunn, det er litt mye av og til faktisk, men det tror jeg sikkert ikke andre forstår. Jeg føler meg til tider nesten for mye elsket, men det er vel feil å føle det sånn, men jeg vet det av alt han sier og tenker og snakker og elsker og så mye.... Jeg mener ikke klage på det, men jeg er altså bare et helt vanlig menneske også føler jeg meg som en gudinne her hjemme i blant, det er en blandet følelse. Hvis han har tenkt på noen annen tror jeg at jeg blit litt lettet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/3/#findComment-3269358 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oidada Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hei! ja vel, men det tror jeg ikke, men jeg skal spørre han senere. kanskje ikke i kveld, men i morgen eller om noen dager, for han lurer vel da på hvorfor jeg plutselig tenker på det. Jeg tror virkelig ikke det, han forguder meg, og uten grunn, det er litt mye av og til faktisk, men det tror jeg sikkert ikke andre forstår. Jeg føler meg til tider nesten for mye elsket, men det er vel feil å føle det sånn, men jeg vet det av alt han sier og tenker og snakker og elsker og så mye.... Jeg mener ikke klage på det, men jeg er altså bare et helt vanlig menneske også føler jeg meg som en gudinne her hjemme i blant, det er en blandet følelse. Hvis han har tenkt på noen annen tror jeg at jeg blit litt lettet. Jeg føler meg også som en gudinne, men det utelukker ikke at menn i likhet med kvinner en eller flere ganger i livet blir tiltrukket av og tenker på andre, slik du nå gjør. Jeg tror ikke din mann er noe unntak og jeg tror ikke nødvendigvis at han vil svare ærlig på ditt spm heller. Han vet nok at det kan "rote" til ting litt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/3/#findComment-3269368 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg føler meg også som en gudinne, men det utelukker ikke at menn i likhet med kvinner en eller flere ganger i livet blir tiltrukket av og tenker på andre, slik du nå gjør. Jeg tror ikke din mann er noe unntak og jeg tror ikke nødvendigvis at han vil svare ærlig på ditt spm heller. Han vet nok at det kan "rote" til ting litt Hei! Nei min mann svarer ærlig på alt, han sier det er en fordel med meg at han bare kan være direkte, han liker det. Jeg bryr meg ikke om han har tenkt på noen annen, for nå har jeg gjort det selv og er flere erfaringer "rikere", men jeg vet han liker pene damer det vet jeg av ulike kommentarer, det gjør meg ikke noe, bortsett fra at han kjøper kjoler til meg som jeg syns passer bedre til hollywood stjerner enn meg, sånn høye silikondamer (det er mange av de som har silikon som brystimplantater) jeg er liten og ikke akkurat barmfager, noe jeg er glad for da jeg syns det virker i veien for ting. Jeg er glad for alle svarene, føler meg ganske normal nå, kanskje også litt mer enn før, og det trives jeg med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/3/#findComment-3269398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple sky Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hei! ja det er sant, men det at jeg ikke vet alt, gjør jo at jeg skjønner han har savn som jeg ikke vet hva kommer av... Osv... ''ja det er sant, men det at jeg ikke vet alt, gjør jo at jeg skjønner han har savn som jeg ikke vet hva kommer av... Osv...'' Ja, det har han sikkert, men det er ikke ditt ansvar og du kan (sannsynligvis) ikke fylle savnet hans uansett. Jeg har lest litt i tråden og ser du har fått mange gode svar. Tillater meg likevel å understreke at du ikke bør si noe om dine "følelser" for denne personen til din mann, med mindre du lever dem ut eller innleder et fysisk forhold til ham (den nye). Det ville vært underlig om man går gjennom livet og kun får sterke følelser for EN person (bortsett fra egne barn), men man velger hva man gjør med slike uforutsette følelser og foretar en "risikoanalyse". Tipper "han andre" mister interessen fort om du ikke gjengjelder kurtisen, og da blir det også lettere å fokusere på det som er viktigst for deg. Lykke til, dette ordner seg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/3/#findComment-3269411 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sangsol Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 ''ja det er sant, men det at jeg ikke vet alt, gjør jo at jeg skjønner han har savn som jeg ikke vet hva kommer av... Osv...'' Ja, det har han sikkert, men det er ikke ditt ansvar og du kan (sannsynligvis) ikke fylle savnet hans uansett. Jeg har lest litt i tråden og ser du har fått mange gode svar. Tillater meg likevel å understreke at du ikke bør si noe om dine "følelser" for denne personen til din mann, med mindre du lever dem ut eller innleder et fysisk forhold til ham (den nye). Det ville vært underlig om man går gjennom livet og kun får sterke følelser for EN person (bortsett fra egne barn), men man velger hva man gjør med slike uforutsette følelser og foretar en "risikoanalyse". Tipper "han andre" mister interessen fort om du ikke gjengjelder kurtisen, og da blir det også lettere å fokusere på det som er viktigst for deg. Lykke til, dette ordner seg Noen menn er utrolig innbilske. De tar uskyldige email i sin favør, og flørter i vei- helt sikre på at de er helt uimotståelige. Liker vel leke og forsøke se om de får lykkes få nye kvinner på kroken? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/3/#findComment-3269414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple sky Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Noen menn er utrolig innbilske. De tar uskyldige email i sin favør, og flørter i vei- helt sikre på at de er helt uimotståelige. Liker vel leke og forsøke se om de får lykkes få nye kvinner på kroken? Nettopp, min erfaring også! Jaja, mannfolk osv 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/3/#findComment-3269419 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oidada Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hei! Nei min mann svarer ærlig på alt, han sier det er en fordel med meg at han bare kan være direkte, han liker det. Jeg bryr meg ikke om han har tenkt på noen annen, for nå har jeg gjort det selv og er flere erfaringer "rikere", men jeg vet han liker pene damer det vet jeg av ulike kommentarer, det gjør meg ikke noe, bortsett fra at han kjøper kjoler til meg som jeg syns passer bedre til hollywood stjerner enn meg, sånn høye silikondamer (det er mange av de som har silikon som brystimplantater) jeg er liten og ikke akkurat barmfager, noe jeg er glad for da jeg syns det virker i veien for ting. Jeg er glad for alle svarene, føler meg ganske normal nå, kanskje også litt mer enn før, og det trives jeg med. Det er helt normalt at både du og din mann blir betatt av andre og. Og han synes sikkert du er nydelig i de kjolene selv om du synes de kanskje passer bedre til silikonbabes 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/3/#findComment-3269427 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oidada Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hei! Nei min mann svarer ærlig på alt, han sier det er en fordel med meg at han bare kan være direkte, han liker det. Jeg bryr meg ikke om han har tenkt på noen annen, for nå har jeg gjort det selv og er flere erfaringer "rikere", men jeg vet han liker pene damer det vet jeg av ulike kommentarer, det gjør meg ikke noe, bortsett fra at han kjøper kjoler til meg som jeg syns passer bedre til hollywood stjerner enn meg, sånn høye silikondamer (det er mange av de som har silikon som brystimplantater) jeg er liten og ikke akkurat barmfager, noe jeg er glad for da jeg syns det virker i veien for ting. Jeg er glad for alle svarene, føler meg ganske normal nå, kanskje også litt mer enn før, og det trives jeg med. Det er helt normalt at både du og din mann blir betatt av andre og. Og han synes sikkert du er nydelig i de kjolene selv om du synes de kanskje passer bedre til silikonbabes 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/3/#findComment-3269428 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Det er helt normalt at både du og din mann blir betatt av andre og. Og han synes sikkert du er nydelig i de kjolene selv om du synes de kanskje passer bedre til silikonbabes Hei! Ja det syns jeg. Men jeg har prøvd noen av dem, men det er litt komplisert, men greit nok siden han blir så glad, man må feks bruke teip for å holde dem oppe og det blir så komplisert, men sånne kjoler er jo bare sjelden jeg finner anledninger til, men jeg har imponert i juleselskaper, og på turer til utlandet, de er jo ganske tidløse, men tror ikke jeg skal ta på disse når jeg blir 60 år 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/3/#findComment-3269440 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.