Madelenemie Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg var på julebord, og en akademiker ba meg bli med til et stillere sted- slik at vi kunne prate i fred. Han ba meg om dette gjentatte ganger. Ikke tale om jeg er så naiv at jeg går på den. Hei! Hvis det var meg du hadde truffet ville jeg nettopp prøvd å få deg med til et stillere sted om jeg likte deg, ja for jeg vil jo høre og konsentrere meg om en samtale. Jeg tror ikke sånt nødvendigvis betyr at han skulle lure deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/5/#findComment-3269977 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sangsol Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hei! Hvis det var meg du hadde truffet ville jeg nettopp prøvd å få deg med til et stillere sted om jeg likte deg, ja for jeg vil jo høre og konsentrere meg om en samtale. Jeg tror ikke sånt nødvendigvis betyr at han skulle lure deg. Ja, jeg tror du er ærlig og jeg tror på deg når du sier at du ville likt å snakke på et stillere sted. Mannen jeg snakker om, ønsket at vi skulle holde hender mens vi satt ved et bord.... og når vi danset, måtte jeg passe på hvor han plasserte hendene. Han var innpåsliten, og jeg måtte være frekk med han for å få han bort. Så nei, det var ikke aktuelt å gå til et stillere sted for en "prat"... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/5/#findComment-3270168 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Ja, jeg tror du er ærlig og jeg tror på deg når du sier at du ville likt å snakke på et stillere sted. Mannen jeg snakker om, ønsket at vi skulle holde hender mens vi satt ved et bord.... og når vi danset, måtte jeg passe på hvor han plasserte hendene. Han var innpåsliten, og jeg måtte være frekk med han for å få han bort. Så nei, det var ikke aktuelt å gå til et stillere sted for en "prat"... Hei! Ja da skjønner jeg. Jeg ble en gang i utlandet tatt på begge brystene av en mann som passerte meg på gaten. Jeg ble først sjokkert, men da det gikk opp for meg hva som hadde skjedd ble jeg rasende og løp etter han og sparket han i ryggen, jeg ble veldig sint og mannen så redd ut for han løp fra meg og virket redd. Hvordan jeg traff han så høyt vet jeg ikke, men sannsynligvis hoppet jeg opp. Jeg sparket han flere ganger og han bare tok i mot sparkene uten å beskytte seg, muligens ble han også sjokkert, men så løp han. Og de andre menneskene som var der snakket jeg norsk til, men jeg husker egentlig bare ben, for jeg var opprørt og rasende og glemte at jeg burde snakke engelsk. Etter på gikk jeg hjem, men jeg syns han fikk som fortjent. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/5/#findComment-3270257 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Ja, jeg tror du er ærlig og jeg tror på deg når du sier at du ville likt å snakke på et stillere sted. Mannen jeg snakker om, ønsket at vi skulle holde hender mens vi satt ved et bord.... og når vi danset, måtte jeg passe på hvor han plasserte hendene. Han var innpåsliten, og jeg måtte være frekk med han for å få han bort. Så nei, det var ikke aktuelt å gå til et stillere sted for en "prat"... Hei! jeg glemte: jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har blitt så sint og vært voldelig. Jeg tok en gang en bande rampeunger i utlandet som plaget en valp, jeg trykket det ene barnet så hardt mot veggen i sinne at han sparket med føttene i luften. Sannsynligvis heiste jeg han opp, og jeg truet han, men husker ikke med hva, noen sa dette var farlig da jeg kunne blitt banket for å ta et barn slik, men jeg tåler ikke dyremishandling. Ellers husker jeg ikke å ha vært voldelig mot noen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/5/#findComment-3270261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Hei! Da dette viste seg å være en mann uten ører eller evne til å ta til etterretning det jeg skrev ga jeg til slutt opp å få han på bedre tanker, jeg har ikke svart på lang tid på hans mail. Jeg ga klare instrukser om visse ting i 2 mail, så ble han sur. Vil han ta sitt liv så får han gjøre det, synd for hans barn skrev jeg, også ble det sort inni meg, man sutrer ikke over en viss grense til meg, i vertfall ikke når jeg så tydelig skrev hvordan slik ting ville påvirke de rundt han, jeg skrev til og med at jeg kunne bli hans venn hvis han sluttet med den tåpelige sutringen og det mente jeg. Og han truer ikke meg, selv om han viste sympatiske sider ved seg selv fordi han var så interessert i den norske faunaen osv... Om han er død nå, er jo synd, jeg advarte han. Hvorfor i alle dager skal han drepe seg selv hvis jeg ikke vil kommunisere utover det faglige, jeg ble overrasket og en smule irritert merker jeg. Tror han var en forstyrret akademiker, faglig flink, men uten ører. Men det var trist at det tok en slik vending. Jeg håper likevel at han ikke er død. Det var en oppdatering 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/5/#findComment-3274337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Hei! Da dette viste seg å være en mann uten ører eller evne til å ta til etterretning det jeg skrev ga jeg til slutt opp å få han på bedre tanker, jeg har ikke svart på lang tid på hans mail. Jeg ga klare instrukser om visse ting i 2 mail, så ble han sur. Vil han ta sitt liv så får han gjøre det, synd for hans barn skrev jeg, også ble det sort inni meg, man sutrer ikke over en viss grense til meg, i vertfall ikke når jeg så tydelig skrev hvordan slik ting ville påvirke de rundt han, jeg skrev til og med at jeg kunne bli hans venn hvis han sluttet med den tåpelige sutringen og det mente jeg. Og han truer ikke meg, selv om han viste sympatiske sider ved seg selv fordi han var så interessert i den norske faunaen osv... Om han er død nå, er jo synd, jeg advarte han. Hvorfor i alle dager skal han drepe seg selv hvis jeg ikke vil kommunisere utover det faglige, jeg ble overrasket og en smule irritert merker jeg. Tror han var en forstyrret akademiker, faglig flink, men uten ører. Men det var trist at det tok en slik vending. Jeg håper likevel at han ikke er død. Det var en oppdatering ''Om han er død nå, er jo synd, jeg advarte han. Hvorfor i alle dager skal han drepe seg selv hvis jeg ikke vil kommunisere utover det faglige, jeg ble overrasket og en smule irritert merker jeg.'' Han er ikke død. Det der er bare en type hersketeknikk mange bruker. Flott at du ikke lot deg lure til å gå på den. ) Nå sitter han sannsynligvis og er sur over at du ikke trodde ham og diller med ham. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/5/#findComment-3274339 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 ''Om han er død nå, er jo synd, jeg advarte han. Hvorfor i alle dager skal han drepe seg selv hvis jeg ikke vil kommunisere utover det faglige, jeg ble overrasket og en smule irritert merker jeg.'' Han er ikke død. Det der er bare en type hersketeknikk mange bruker. Flott at du ikke lot deg lure til å gå på den. ) Nå sitter han sannsynligvis og er sur over at du ikke trodde ham og diller med ham. Hei! Ja men det er vanskelig for meg å forstå, men nå føler jeg at det er noe løgn der og da pleier jeg bli ganske avvisende /skeptisk, hvis jeg merker det, noe jeg kanskje sjelden gjør, men i dette tilfelle er det noe pussig når han er gift og ikke forholder seg til de instrukser jeg satte opp for han. Men jeg likte som sagt utvekslingen med han, men det var når de "rare" tingene begynte at jeg ble usikker og ikke skjønte helt om jeg forstod riktig. Jeg liker ikke av slikt og vil være mer tilbakeholden i fremtiden da jeg er ganske åpen tror jeg og lett blir glad i andre, og tenker på dem for jeg tror jo andre er ærlige. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/5/#findComment-3274364 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke naiv Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hei! Takk Dvs at jeg ikke skal fortelle min mann om dette og evt klare å holde på dette som en hemmelighet? Jeg har ikke sånn erfaring med dette, men siden jeg ikke ser så mange mennesker og sjelden føler på sånt så er det litt nytt for meg. Det er en mann jeg har blitt kjent med pga av utveksling av informasjon, plutselig skrev han noe rart til meg og det satte i gang visse tanker. Siden han var gift og det stabilt og godt og med flere barn forstår jeg fortsatt ikke helt at han skrev dette til meg, men han var nok bare ærlig. Jeg har ikke svart han på dette fordi jeg har ikke vist hva. Men han har skrevet andre ting som at han drømmer videre om meg og slikt og jeg må si jeg blir overrasket. Nå følte jeg når jeg dusjet nettopp at kanskje jeg må minne han på hans kone, at han bør styre disse tankene mot henne, det var at han startet dette som sattet i gang noe i meg. Ja for jeg så jo han var en pen mann, men det var alt, inntil han skrev visse ting. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, for jeg har ikke lett for slikt. Han vet at jeg har autisme og burde av den grunn syns jeg ikke skrive dette, men hvis han føler slikt og drømmer slikt så er det vel vanskelig å holde det tilbake. Bør jeg som noen sa virkelig bare overse denne informasjonen han skriver? Jeg blir jo smigret nå og begynner seøv å tenke saker og ting, men han bor i USA så sånn sett er han langt langt unna, men jeg håper han bare skriver andre og mer normale ting snart. Jeg skrev at han har flotte barn, de er voksne de da, men jeg svarte ikke på noe av drømene hans selv om det var vanskelig å motstå det. Takk for svaret ditt, Kanskje er han en Mormon fra Utah. Det er jo der de praktiserer polygami. Han har sikkert ikke noe problem å ta til seg en dame til!! Hva vet jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/5/#findComment-3277421 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Kanskje er han en Mormon fra Utah. Det er jo der de praktiserer polygami. Han har sikkert ikke noe problem å ta til seg en dame til!! Hva vet jeg. Hei! Han var no en kjeltring for etter at jeg gjorde noe klart, hørte jeg ikke mer, det fins vel skrudde akademikere også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/5/#findComment-3277455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke Naiv Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hei! Han var no en kjeltring for etter at jeg gjorde noe klart, hørte jeg ikke mer, det fins vel skrudde akademikere også. Du snakker om. Det har kommet en ny film "Catfish". Du bør se den. Det finnes masse mennesker som lurer folk på nett. Det er slett ikke sikker på at mannen var akademiker. Uansett fint at du fikk svar på det du lett etter. Vise interesse for dine saker er bare taktisk. Litt naivt av deg å sende bilder av deg selv til vill fremmed personer på nett. Net is not safe baby!! Lykke til med følelsene dine ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/5/#findComment-3277475 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Du snakker om. Det har kommet en ny film "Catfish". Du bør se den. Det finnes masse mennesker som lurer folk på nett. Det er slett ikke sikker på at mannen var akademiker. Uansett fint at du fikk svar på det du lett etter. Vise interesse for dine saker er bare taktisk. Litt naivt av deg å sende bilder av deg selv til vill fremmed personer på nett. Net is not safe baby!! Lykke til med følelsene dine ;-) Hei! Følelsene mine er godt plassert Jeg ble irritert da han ikke forholdt seg til det jeg skrev. Da kuttet jeg all korespondanse. Jo pga en intern sak oss i mellom vet jeg han var akademiker, jeg vet også univeristetet han er tilknyttet, men han er historie for meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/5/#findComment-3277507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke Naiv Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hei! Følelsene mine er godt plassert Jeg ble irritert da han ikke forholdt seg til det jeg skrev. Da kuttet jeg all korespondanse. Jo pga en intern sak oss i mellom vet jeg han var akademiker, jeg vet også univeristetet han er tilknyttet, men han er historie for meg. Ok. Det er bra. Bare stilte spørsmål fordi litt tidligere i ditt innlegg skrev du at du hadde begynt å tenke på den nye mannen rett før du la deg osv. Men hvis du fikk kvitt ham så var det det beste, som mange andre har sagt før meg. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373438-kan-man-f%C3%B8le-seg-tiltrukket-av-et-menneske-ma/page/5/#findComment-3280541 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.