Gå til innhold

Nygift med mann som har barn fra før.

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg tilsidesatt, og det er godt at andre også foreldre også gjør det, selv om de ikke er bonusforeldre.

Jeg er heldigvis av typen som ikke angriper døtrene. Jeg backet opp far en gang den eldste datteren prøvde å splitte/ devaluere ham. Da ble datteren agressiv og lekset av seg. Faren var sjokkert over oppførselen hennes og sa ikke et ord. Den eldste har også vist seg urimelig og frekk i familiesammenkomster der andre også er tilstede. Hun er tydelig i dårlig humør... Det kan bli rett pinlig enkelte ganger, men hennes far sier ikke et ord. Han er redd for hennes eder og galle. Jeg må si at det er jeg også blitt.

Når det gjelder den yngste som er mer empatisk, blir hun irettesatt av sin far om det er noe hun gjør som ikke er greit. Den eldste får styre på. Hun vil ta ansvar, men også styre der hun får tilgang. Men jeg er forsiktig...Men jeg ser bildet og har tatt det opp med min mann.

Håper det ordner seg til det beste for dere alle :-)

Fortsetter under...

• Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gro Helen

29

• Mammantil3

25

• morsan

15

• EnolaGay

12

Mest aktive i denne tråden

Uff, så trist - for alle parter.

Ja veldig trist. Ungene mistet halve slekta med denne klønete og kortsiktige hånderingen av de som burde vært voksne. Utroskap er et vrient landskap å navigere raust og rasjonelt innenfor tror jeg...

Enig.

Jeg pyntet ikke til jul i eget hjem før jeg var 25, faktisk.

Året før var første året jeg var samboer og ikke bare hadde hybel, men var da hjemme hos mor hele desember pga at faren min døde.

Og første julaftensfeiring i eget hjem var først det året jeg var 31 og nybakt mor - før der var det annethvert år hos hver sine foreldre.

Samme her omtrent. Pyntet først etter at jr var født, men reiste fra julepyntet hus og var på barndomstraktene fram til huset skulle pyntes ned omtrent hehe... Husker at jeg egentlig ikke trodde at mamma og pappa hadde lyst til å feire her hos oss, men den invitasjonen hadde de ventet lenge på sa de når jeg tilslutt spurte. Siden har vi feiret her på "deres" jul. Overraskende kos å skape egne tradisjoner syns jeg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...