Gå til innhold

Merkelig lyskesvette...

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet

Jeg har fått et underlig problem jeg ikke skjønner noe av. I lysken på ene siden, innerst i sprekken der låret møter underlivet, har jeg fått en slags underlig (ekkel) luktende svette! Det er bare på den ene siden, jeg kan ikke se noen tegn til hva det kan være som utløser det! Jeg har noen strekkmerker der etter barnefødsel for snart ti år siden, og det kan nesten virke som det er fra strekkmerkene denne slags væskeutsonderingen kommer fra...Det er der heller ikke hele tiden, men kommer med jevne mellomrom.

Vet du hva dette kan være? Kvier meg for å ta opp dette med legen, spesielt fordi han er homofil og jeg føler han ser litt ned på kvinnelige underlivsplager... Jeg er 27 år og gravid i 9. mnd, men problemet oppstod første gang før jeg ble gravid igjen.

Kjempetakknemlig om du svarer meg, for jeg synes dette er blitt et veldig sjenerende problem etterhvert!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37351-merkelig-lyskesvette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du ikke ser forandringer på huden som kviser eller hvis det ikke er fordi du har barbert deg i området, så kan jeg ikke forklare årsaken. Strekmerker lager ikke utsondring (og de sitter heller ikke så langt nede??)

Jeg synes du trygt kan ta alle problemer opp med din lege, hans legning burde ikke spille noen rolle for hans funksjon som lege!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37351-merkelig-lyskesvette/#findComment-142397
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...