Gå til innhold

En flott kvinne :) Mann

Anbefalte innlegg

Likte din positive holdning til denne reklamen, men du tøyste vel litt med den siste kommentaren:

"Tror flere menn vil komme etter nå."?

En ting er sikkert, dette er ikke en reklame for vanlig heterofile menn. Med mindre de ønsker å gi kjæresten en julegave som gjør at hun får større pupper ;)

Hei!

ja jeg tullet :)

men det er du den eneste til å forstår, derfor gidder jeg ikke kommentere mer :)

Fortsetter under...

Dette er en veldig bra reklame. Her er de først og fremst ute etter oppmerksomhet og provakasjon. At de har brukt en mann i en bh reklame, synes jeg bare er kult.

Utenom at det provoserer, er det også med å skape toleranse transvesitter og transeksuelle. Og da har det egentlig ikke noe å si hvorvidt mannen i reklamen er transvisitt eller. Alle vet at modeller spiller roller :)

Reklamen skaper oppmerksomhet og provoserer, noe som skaper debatt og ytterligere oppmerksomhet. Den er holdnings. og toleranse skapende.

Og sist men ikke minst, den får veldig tydelig frem budskapet om at med denne BH`en får til og med de helt flatbrystede pupper ;-D

Hei!

Du forstod hva jeg mente, takk.

Jeg har en sær humor, men jeg har det utrolig gøy for meg selv.

Hei!

Du forstod hva jeg mente, takk.

Jeg har en sær humor, men jeg har det utrolig gøy for meg selv.

''Du forstod hva jeg mente, takk.

Jeg har en sær humor, men jeg har det utrolig gøy for meg selv.''

Vet du hva - jeg tror de fleste hadde skjønt det var tull hvis det ikke hadde vært deg som hadde skrevet det - jeg trodde egentlig ikke du pleide å være ironisk...? Du pleier å si at du alltid svarer 100% ærlig på ting og ikke klarer å lyve f.eks., da trodde jeg det også betydde at du ikke tøyset...

Dette er en veldig bra reklame. Her er de først og fremst ute etter oppmerksomhet og provakasjon. At de har brukt en mann i en bh reklame, synes jeg bare er kult.

Utenom at det provoserer, er det også med å skape toleranse transvesitter og transeksuelle. Og da har det egentlig ikke noe å si hvorvidt mannen i reklamen er transvisitt eller. Alle vet at modeller spiller roller :)

Reklamen skaper oppmerksomhet og provoserer, noe som skaper debatt og ytterligere oppmerksomhet. Den er holdnings. og toleranse skapende.

Og sist men ikke minst, den får veldig tydelig frem budskapet om at med denne BH`en får til og med de helt flatbrystede pupper ;-D

Bah.. det der er bare rør. De bruker ham fordi han har bortimot 0 fett på kroppen, og kun derfor. Lang tynn ting med en fasong moteverdnen fremelsker fordi det er kun et fåtall KVINNER som kan oppnå det. Og da kan de fortsette å kalle seg "eksklusive".

Den bransjen der gjør ALDRI noe for andre enn seg selv.

Gjest fruitcake

Bah.. det der er bare rør. De bruker ham fordi han har bortimot 0 fett på kroppen, og kun derfor. Lang tynn ting med en fasong moteverdnen fremelsker fordi det er kun et fåtall KVINNER som kan oppnå det. Og da kan de fortsette å kalle seg "eksklusive".

Den bransjen der gjør ALDRI noe for andre enn seg selv.

Jeg tror du traff spikeren på hodet der. :)

Annonse

''Du forstod hva jeg mente, takk.

Jeg har en sær humor, men jeg har det utrolig gøy for meg selv.''

Vet du hva - jeg tror de fleste hadde skjønt det var tull hvis det ikke hadde vært deg som hadde skrevet det - jeg trodde egentlig ikke du pleide å være ironisk...? Du pleier å si at du alltid svarer 100% ærlig på ting og ikke klarer å lyve f.eks., da trodde jeg det også betydde at du ikke tøyset...

Hei!

:)

Jeg tuller ganske mye, men min humor er det sjelden noen som forstår :)

Mener du at tull = løgn?

I så fall slutter jeg med det :)

Jeg ser mye på humorprogrammer feks nytt på ytt det elsker jeg.

Men det er det så opplagt at det er tull at jeg forstår det :)

Men hun var da flott ;) Nå sier du ja, for sånn har jeg sett ut nesten hele mitt liv før jeg plutselig la på meg over 20 kg og har blitt feit

Jeg har aldri klaget over at noen var for tynne. ;-)

Og du er ikke i nærheten av å være "feit".

Med vennlig hilsen

Hei!

ja jeg tullet :)

men det er du den eneste til å forstår, derfor gidder jeg ikke kommentere mer :)

Hadde en annen enn deg skrevet dette, så hadde jeg skjønt det var tull - men siden du har asperger tenkte jeg selvsagt at du mente det. Du har selv sagt at du alltid er dønn ærlig, så din feil at vi ikke skjønte det ;)

Gjest Nickløsheletida

Hei!

Mener du at tull = løgn?

Du greide å lure meg også, men jeg burde jo ha skjønt den;o). Du brukte ironi og det er ikke løgn :-)

Gjest Hulderen

Hei!

Mener du at tull = løgn?

Jeg skjønte heller ikke at du tullet. Flott at du kan gjøre det :-)

Fortsett gjerne å tulle, tull er ikke det samme om løyn. Det er fint at du etterpå forteller oss at noe er tull om vi ikke skjønner det. Siden det er mange ting du oppfatter anderledes enn oss, så kan vi misforstå og tro du mener det alvorlig.

Jeg skjønte heller ikke at du tullet. Flott at du kan gjøre det :-)

Fortsett gjerne å tulle, tull er ikke det samme om løyn. Det er fint at du etterpå forteller oss at noe er tull om vi ikke skjønner det. Siden det er mange ting du oppfatter anderledes enn oss, så kan vi misforstå og tro du mener det alvorlig.

Hei!

Nettopp du er ikke den første.

Det hender til og med jeg sier frekke ting uten å mene det, bare fordi jeg assosierer det til noe morsomt jeg har hørt en gang, men ingen andre skjønner sammenligningen.

Annonse

Hadde en annen enn deg skrevet dette, så hadde jeg skjønt det var tull - men siden du har asperger tenkte jeg selvsagt at du mente det. Du har selv sagt at du alltid er dønn ærlig, så din feil at vi ikke skjønte det ;)

Hei!

:) ja ser det :)

Hei!

Mener du at tull = løgn?

Nei, nei - jeg mener slett ikke at tull er løgn! Ikke slutt å tulle - jeg var bare ikke klar over at du gjorde det av og til - du virker ellers så seriøs og tar ting veldig bokstavelig.

:-)

• 5 uker senere...

Nå kan jeg faktisk forstå at det finnes homofile menn,når en vakker mann ser ut som en vakker kvinne.Hva er det man sier at de fleste menn er 10% kvinne? Kanskje han her er 20 eller 30%

Hei!

Jeg skjønte ikke hva du mente.

Jeg er 100 % mann i mitt hodet (sier min mann, men er jeg ikke enig i)

Men 100 % kvinne i min fysiologi ( det er nok riktig, selv om jeg foretrekker rask sex og ikke kjedelige langdryge greier, hvis du skjønner, jeg vil ha orgasme ikke kliss, som jeg kaller det)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...