Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aner ikke... men kan jeg spørre deg om P-plaster er bedre enn P-piller for kvinner over 40? Eller går det for det samme? Bivirkninger osv?

Det vet jeg desverre ikke noe om siden jeg selv er 25. Men det sto at man skulle vise forsiktighet ved bruk av plasteret hvis man har en hørselsskade(syns det høres ganske rart ut,men det står det). Håper ikke jeg tar feil nå,men mener å huske at du har det(?). Det er desverre det eneste jeg kan komme med nå. Men du kan jo sjekke felleskatalogen for mer info :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373599-p-plaster/#findComment-3271316
Del på andre sider

Det vet jeg desverre ikke noe om siden jeg selv er 25. Men det sto at man skulle vise forsiktighet ved bruk av plasteret hvis man har en hørselsskade(syns det høres ganske rart ut,men det står det). Håper ikke jeg tar feil nå,men mener å huske at du har det(?). Det er desverre det eneste jeg kan komme med nå. Men du kan jo sjekke felleskatalogen for mer info :)

Jøsses, merkelig...uansett er jeg såpass døv at det neppe kan bli verre enn det er, så akkurat den biten hadde jeg nok ikke trengt å bekymre meg om :P

Det var det med alderen da..... ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373599-p-plaster/#findComment-3271591
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...