Gjest Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hei. Jeg har over en periode fått en forverrett tilstand med kløe og ubehag på innside lår. det startet først med litt irritert rød hud på høyre side i helt innerst på låret til grensen til pung. Det her med tid spredd seg utover låret og ned på underside av pung og over mot venstre side av låret. Om jeg klør på det har det noen ganger tendenser til å flasse. Spurte en kompiss om hva det kunne være og han sa det mulig kunne være soppinfeksjon. Det hadde blitt straks værre når jeg bruke fuktighets krem. Det var etter dette det straks forverret seg. Er det noen form for salver jeg kan skaffe på apoteket som kan hjelpe eller bør jeg gå til privat lege om dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373674-kl%C3%B8e-rundt-penisinnside-l%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.