Gå til innhold

Sarotex og Fibromyalgi.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk jeg får bare prøve,men er engstelig :)

Hvordan går det?

Vet hvordan det er å være engstelig, ja, for å prøve noe nytt.

Jeg har Nozinan liggende her nå, 25mg. så lav dose, men leser så mye ekkelt på nettet om dem, folk sover og sover bl.a. Kanskje det er sterkere doser dem tar. Får meg ikke til å starte.

I dag skulle jeg prøve å IKKE ta Sobril, holdt ut til 14.40, da var kroppen i helspenn og jeg hadde litt av hvert å gjøre her for skulle ha naboen på "julebord" i kveld. Alt ble bedre etter en times tid og jeg fikk gjort det jeg skulle og julebordet er overstått. Ikke tatt noe mere Sobril i dag, men synes allikevel det er for mye det som var.........Ikke bra når det blir så ofte uansett dose tenker jeg.

Annonse

• 1 måned senere...
Gjest Melis36

Hvordan går det?

Vet hvordan det er å være engstelig, ja, for å prøve noe nytt.

Jeg har Nozinan liggende her nå, 25mg. så lav dose, men leser så mye ekkelt på nettet om dem, folk sover og sover bl.a. Kanskje det er sterkere doser dem tar. Får meg ikke til å starte.

I dag skulle jeg prøve å IKKE ta Sobril, holdt ut til 14.40, da var kroppen i helspenn og jeg hadde litt av hvert å gjøre her for skulle ha naboen på "julebord" i kveld. Alt ble bedre etter en times tid og jeg fikk gjort det jeg skulle og julebordet er overstått. Ikke tatt noe mere Sobril i dag, men synes allikevel det er for mye det som var.........Ikke bra når det blir så ofte uansett dose tenker jeg.

Veldig sent svar,men sarotex ga meg bare hangover og jeg ga opp det prosjektet. Da har jeg ikke fått noe nytt da legen ikke hadde noe,så da går en her da.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...