Gå til innhold

Kjærlighet

Anbefalte innlegg

Gjest en_spesiell_mann

kjærlighet er når han ser på meg og smiler og sier jeg er den vakreste han vet.

Jeg er hverken vakker eller helt ung lenger. Unger og livet har krevd sitt. Men for ham er jeg vakker.

Jeg kan ikke fatte hvor heldig jeg har vært, som fant kjærligheten.

Selv nå, etter år blir jeg skjelven når han kommer inn døren, hjertet slår fortere, trinnene hans nærmer seg, det slår i døren og han sier mykt. Nå er jeg her, hvor er du vakreste?

Så smyger jeg meg inntil ham og sier jeg elsker ham.

Vi våkner hver dag, hver uke, mnd og år og sier ja til hverandre.

Han har lært meg at kjærlighet er uendelig.

I dag er en spesiell dag for oss, han har romstrert på kjøkkenet lenge, jeg vet det ligger roser på gulvet som i en pil mot badet.

Jeg hørte han tappet et varmt bad til meg.

jeg vet det ligger røde sjokoladehjerter over hele huset, jeg vet ungene er på overnatting. Jeg vet han har ordnet alt dette, for jeg var oppe tidlig, mens han ennå sov og ordet noe til ham. da sov han i stolen på stua, med en gave i hånden, som sikkert er til meg.

jeg er verdens heldigste, fordi jeg er så elsket. Fordi jeg elsker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373760-kj%C3%A6rlighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...