Gjest besvimer nesten Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hei, jente på 30 år. Har i det siste blitt veldig svimmel når jeg dusjer, spesielt hvis jeg vasker håret, og det føles som om jeg skal besvime. Det svartner litt for øynene, svirrer i hodet og blir veldig anpusten, Jeg prøver å trekke pusten ekstra dypt, fordi jeg blir anpusten, uten at det hjelper. Sist ble jeg også kvalm. Måtte gå ut av dusjen og sette meg ned.Da ble det bra igjen. Jeg har fra tid til annen ca fra jeg var 10 år, opplevd blodtrykksfall når jeg har reist meg fort opp. Da svartner det for øynene og blir anpusten og svimmel, men aldri nær ved å besvime. Men slik har det alltid vært, så ikke brydd meg om det. Formen er jo ellers fin. Jeg er 1.60 og har gått ned fra 70 kg til 59 kg nå. Tenkte å gå ned til 55 før jeg er fornøyd. Har gjort dette på relativt få uker. Hadde spist frokost, dog litt mindre enn vanlig. Er dette også ikke noe å bry seg om? burde jeg begynne med jerntabletter, eller gå til legen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373870-svimmel-i-dusjen-blodtrykksfall/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.