Gjest zikkzakk Skrevet 22. oktober 2001 Skrevet 22. oktober 2001 Hei Jeg er inne i vårt 2. prøverørsforsøk. Uforklarlig barnløs er diagnosen. Hentet ut 7 egg på torsdag og fikk satt inn 2 i går, søndag. Ved forrige forsøk hadde jeg vondt en dag etter uttak, men denne gangen er det fremdeles vondt - 4 dager etterpå. De fant en vanncyste på uttaket som de tok hull på. Kan dette være årsaken? Er veldig sår/øm i buken og føles veldig oppblåst. Har dette noe å si for om de 2 eggene skal feste seg eller ikke? Er veldig bekymret nå - håper du kan svare meg. Vennlig hilsen 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 22. oktober 2001 Skrevet 22. oktober 2001 Du har sannynligvis det man betegner 'overstimulering' hvor det dannes cyster på eggstokken. Det ses spesielt i de tilfeller hvor det kommer til graviditet. Hvis smertene øker på bør du søke lege. Lykke til. 0 Siter
Sindell Skrevet 22. oktober 2001 Skrevet 22. oktober 2001 Hei :-) Jeg hadde kjempelenge vondt etter egguttak! Var på grensen til å bli overstimulert men det gikk bra fikk hentet ut 8 stk. egg fra hver side. Det ble satt inn to egg hvor et har gått videre, og jeg er i dag kommet til uke 28 i svangerskapet. Det klaffet på første forsøk for oss, og det er vi kjempeglade for :-) Men hovenheten der nede både i sidene, og midt på magen hadde jeg ganske lenge nesten frem til uke 20, men nå har det endelig gitt seg! Ønsker deg lykke til med forsøket!!! Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.