Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg er bekymret for at det er noe i underlivet,jeg begynte på cerazette piller i august i år og har etter det hatt en del blødninger av og på både friskt og brunt blod.Jeg sluttet på disse for ca 3-4 uker siden og etter ca 4-5 dager sluttet blødningene.Jeg hadde en uke etterpå blankt slim fra skjeden og nå er det vel ca 2 uker siden jeg hadde det slimet,idag så jeg at der var litt brunlig blod igjen i trusen. Er dette noe som kan være forbindet med pillene eller bør jeg haste meg til gynekolog,har ikke hatt noe særlig smerter nedenfor magen.Jeg har et barn på 18mnd og hadde gynekologisk undersøkelse på 6 ukers kontroll.Vi har ingen arvelig kreft diagnose utenom tarmkreft. På forhånd takk. Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373920-bl%C3%B8dningbekymring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Umiddelbart lyder det som det er en meget enkel forklaring på dine symptomer. Det blanke slim er typiske rett før eggløsning, og det passer med tiden etter at du stoppet med Cerazette som hemmer eggløsningen. Nå har du brunlig utflod og det er sannsynligvis starten på menstruasjonen som kommer ca 14 dager etter eggløsningen. Så alt er som det skal være. Ingen grunn til bekymring.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...