Gå til innhold

Er i uke 10--Sviing i skjede

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en sterk sviing i skjeden i dag, spesiellt etter at jeg har vært på toalettet..Hva kan dette være???Jeg skal til min første lege-kontroll på onsdag, og da skal han ta underlivsundersøkelse, vil han oppdage om det er soppinfeksjon da for eks. eller må jeg si at jeg har hatt denne sviingen???

Håper på svar dette er vondt..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37395-er-i-uke-10-sviing-i-skjede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Det kan godt tenkes at du har en soppinfeksjon. Da får man ofte både svie, kløe og hvit (gjerne klumpete) utflod. Du kan godt starte en Canesten kur, som du får kjøpt på apoteket. Kombiner både stikkpille og krem. For svien kan det være lurt å smøre litt olje, f.eks. jordnøttolje, som beskytter slimhinnen. Hvis det svir når du tisser, tenker jeg selvfølgelig at du kan ha en urinveisinfeksjon. Dette symptomet er svært typisk, men da kjenner man ofte også at urinen lukter, samtidig som man må tisse veldig ofte, gjerne ikke mye av gangen. Siden du forteller at det er i skjeden det svir, er det ikke så enkelt å svare sikkert på hva det er. Ta uansett med en urinprøve til legesjekken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...