Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg bruker p-pillen yasmin. I forrige periode glemte jeg å ta en tablett i uke 3. Det gikk 24 timer og jeg tok så to tabletter samtidig (som beskrevet i bruksannvisningen) og fortsatte ut brettet. I følge bruksannvisningen skulle jeg gå rett på et nytt brett uten opphold, men dette glemte jeg. Jeg begynte på det nye brettet etter en vanlig tablettfri periode. Jeg er nå inne i uke 2 på dette brettet. Hvordan har denne glippen påvirket p-pillens virkning i den nye perioden som jeg er inne i nå? Virker p-piilen som et sikkert prevansjonsmiddel i denne perioden?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37405-glemt-p-pille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...