Gå til innhold

Mykoplasma - erfaringer

Anbefalte innlegg

Gjest Føler meg syk!

Har vært hos legen som har konstantert mulig mykoplasma, med tanke på at to nære familiemedlemmer er smittet. Har fått antibiotikakur, men føler meg ikke noe særilg bedre etter fire dager på kur. Hoster, hoster og hoster. Vondt i hodet, skjelven i kroppen, muskelsmerter og generelt uvel. Dårlig matlyst. Noen som har vært igjennom dette som kjenner seg igjen? Hvor lang tid skal det gå før jeg føler meg bedre, og når bør jeg evt oppsøke lege på nytt. Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/374138-mykoplasma-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis antibiotikaen ikke har gitt deg noen tegn til bedring etter fire dager er det på tide med en ny tur til legen synes jeg. Jentungen min hadde nettopp muligens denne lungebetennelsen og ifølge legen var det ingen vits med "vanlig" antibiotika, men måtte ha en spesiell type mot denne. Jentungen her ble frisk uten medisiner heldigvis, men var dårlig i et par uker og sliten enda lenger.

Jeg vet ikke om det var det jeg hadde, men jeg var fullstendig utslått i nesten en uke og deretter pjusk og hes og hostet fælt i 4-5 dager til før det begynte å gi seg.

Gjest Kjipe greier

Hvis antibiotikaen ikke har gitt deg noen tegn til bedring etter fire dager er det på tide med en ny tur til legen synes jeg. Jentungen min hadde nettopp muligens denne lungebetennelsen og ifølge legen var det ingen vits med "vanlig" antibiotika, men måtte ha en spesiell type mot denne. Jentungen her ble frisk uten medisiner heldigvis, men var dårlig i et par uker og sliten enda lenger.

Jeg vet ikke om det var det jeg hadde, men jeg var fullstendig utslått i nesten en uke og deretter pjusk og hes og hostet fælt i 4-5 dager til før det begynte å gi seg.

Har hatt det flere ganger.Påvist ved blodprøve. Er skikkelig sjuk med kvalme og oppkast i tillegg til hoste og feber.

Har vært syk i rundt ti dager hver gang.

Har blitt frisk med antibiotikakur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...