Gå til innhold

Krangle før besøk.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man tar seg sammen, kaster litt kaldt vann i ansiktet, gir mannen en klem og sier unnskyld og tar i mot gjestene med et smil. Om noen kommenterer, saa sier man bare at man "har en av de dagene" og legger til at "naa skal det derfor bli deilig aa slappe av med dere". Ogsaa gjoer man det.

Etter en halvtimes tid, saa er du i bedre humoer skal du se.

Det er nettopp i slike tilfeller man trenger besøk;)

Opp med humøret, ta deg en dusj e.l. og glem krangelen for denne gangen! Om det er noe som bør taes opp mellom dere, så kan det faktisk være en fordel at dere snakker om det når dere er avslappa og ser tingene klarere..

Kos dere med besøket :)

Jeg ville gjort alt jeg kunne for å få bedre stemning i heimen før besøket kom. Å avlyse besøket hadde i hvert fall ikke vært et alternativ. Da hadde jeg vasket ansiktet godt, gitt mannen min en god klem og prøvd å komme på talefot med ham før besøket kom, og tatt det derfra. Håper han er villig til å gjøre det beste ut av det også. Lykke til! :)

Annonse

Vi har også hatt det slik en sjelden gang. Ikke noe morsomt.

Da gjelder det å ta på seg smilefjeset og late som om alt er bare bra. Noen ganger hjelper det faktisk. (Fake it till you make it...)

Så får dere evt ta sluttoppgjøret når gjestene har gått :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...